Informacja o ochronie Państwa danych osobowych. Prosimy się zapoznać TUTAJ
Nadchodzące szkolenia
Symbol | Nazwa | Terminy | Kierownik | Forma doskonalenia | Nabór | Rejestracja | Szczegóły |
---|---|---|---|---|---|---|---|
K/9 | Jak być dobrym wychowawcą? | 05-12-2023 (15:00 - 19:30) 14-12-2023 (16:00 - 20:30) | Kantek Lidia | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
K/16 | Jak panować nad klasą? (dyscyplina pozytywna) | 07-12-2023 (15:00 - 19:00) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
W/22 | Ster na integrację | 07-12-2023 (14:00 - 18:00) | Piekarska Agnieszka | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/76 | Cyfrowa Historia | 11-12-2023 (15:00 - 19:00) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/30 | Jak projektować w aplikacji Canva? Canva od A do Z | 12-12-2023 (15:00 - 18:45) | Piekarska Agnieszka | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/40 | Trudne zachowania dzieci przedszkolnych – strategie działania | 15-12-2023 (14:30 - 19:00) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/78 | Canva dla początkujących | 03-01-2024 (11:00 - 13:00) | Piekarska Agnieszka | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/47 | Kształtowanie kompetencji społecznych i obywatelskich na lekcjach historii, wiedzy o społeczeństwie oraz historii i teraźniejszości | 10-01-2024 (16:00 - 19:00) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/67 | Ćwiczenia uważności oraz joga jako techniki wspomagające pracę nauczyciela | 11-01-2024 (15:30 - 20:00) | Wrzesińska Dorota | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty |
Aktualna oferta szkoleniowa
Symbol | Nazwa | Nabór | Liczba wolnych miejsc | Godzin | Rejestracja | Podgląd |
---|---|---|---|---|---|---|
F/2 | Każdy nauczyciel promotorem zdrowia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
F/3 | Pomysły dla Ziemi – każdy nauczyciel promotorem ekologii | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
K/1 | Szkoła w chmurze – możliwości zarządzania placówką, komunikacja i współpraca nauczycieli | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
K/2 | Kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dzieci młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
K/3 | Kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 36 | ||
K/4 | Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 30 | ||
K/6 | Jak postępować w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 20 | ||
K/7 | Kurs dla nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa z zakresu udzielania pierwszej pomocy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 15 | ||
K/7 | Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
K/8 | Projekt edukacyjny w praktyce szkolnej. Realizacja i ocena projektu edukacyjnego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/10 | Metody aktywizujące na lekcjach edukacji dla bezpieczeństwa | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/12 | Co należy wiedzieć o ocenianiu? – akty prawne regulujące ocenianie | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 2 | ||
K/13 | Ocenianie kształtujące w praktyce – rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/14 | Kompetencje kluczowe w praktyce – rozwijanie umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów (kurs na platformie MOODLE) | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 30 | ||
K/16 | Jak panować nad klasą? (dyscyplina pozytywna) | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/18 | Arteterapia w twórczej integracji i budowaniu relacji | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
K/19 | Tworzenie filmów w programie Movie Maker | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
K/20 | Tworzenie prezentacji – Microsoft PowerPoint | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
K/23 | Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
K/25 | Tworzenie filmów w programach: Movie Maker i Edytor Wideo | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
K/28 | Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się …co nauczyciel powinien o nim wiedzieć? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/29 | Marzenie nauczyciela- uczeń zmotywowany i zaangażowany – jak to zrobić? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
M/1 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian. Aktualne zmiany prawa oświatowego i ich praktyczne stosowanie przez osoby zajmujące stanowiska kierownicze w przedszkolach, szkołach i placówkach | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
M/2 | Rozwiewamy wątpliwości wokół nowych przepisów o kwalifikacjach nauczycieli. Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 12 | ||
M/4 | W dobie umarłych autorytetów – ocalmy szacunek za sprawą nauczycielskiej poprawności językowej. Formalna korespondencja tradycyjna i korespondencja e-mailowa | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 3 | ||
M/6 | Rola szkoły w zapewnieniu dziecku poczucia bezpieczeństwa | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
M/7 | Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
M/8 | Elementy pedagogiki Marii Montessori w edukacji wczesnoszkolnej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
M/9 | ABC metodyki nauczania języka polskiego jako języka obcego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
M/10 | W dobie umarłych autorytetów – ocalmy szacunek za sprawą nauczycielskiej poprawności językowej. Formalna korespondencja tradycyjna i korespondencja e-mailowa | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
M/11 | Krótki przewodnik po edukacji klasycznej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
M/13 | Prawa autorskie w pracy nauczyciela oraz bezpieczeństwo podczas pracy zdalnej – krytyczne podejścia do treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
R/1 | Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle aktualnych rozwiązań prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/2 | Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle podstawy programowej i innych aktów prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/3 | Współpraca z rodzicami dzieci przedszkolnych – ujęcie systemowe | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/4 | Rozpoznawanie symptomów u dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/5 | Jak wzmacniać poczucie własnej wartości u dziecka | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/6 | Lęki dziecięce wieku przedszkolnego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/7 | Przyjazna współpraca z rodzicami przedszkolaka | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/8 | Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/9 | Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie podnoszenia jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/10 | Indywidualizacja pracy z uczniem w praktyce szkolnej – podnoszenie jakości pracy szkoły | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/11 | Jak indywidualizować pracę na lekcjach różnych przedmiotów – podnoszenie jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/12 | Budowanie odpowiedzialności ucznia za uczenie się | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/13 | Jak przeciwdziałać, by uczniowie nie sięgali po substancje psychoaktywne – szkolna interwencja profilaktyczna | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/14 | Budowanie strategii przeciwdziałania agresji w szkole | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/15 | Skuteczna profilaktyka – wspieranie ucznia z depresją | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/16 | „Nieśmiały to ten, który się za takiego uważa” – nieśmiałe dziecko w klasie | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/17 | Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/18 | Stosujemy techniki arteterapeutyczne wspierające rozwój ucznia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/19 | Cóż znaczą prawa bez obyczajów? (łac. Quid leges sine moribus?) – etykieta w placówce oświatowej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/20 | Dobrostan nauczyciela – jak pokonać trudności i zadbać o własne potrzeby | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/21 | Jak oceniać, aby uczyć? – doskonalenia kompetencji nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/22 | Gry planszowe w nauczaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/23 | Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu – podnoszenie jakości wsparcia dla dziecka i rodziny | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/24 | Jestem skutecznym i przyjaznym wychowawcą, wspomagającym wychowawczą rolę rodziny | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/26 | Realizacja programu "Szkoła Promująca Zdrowie" | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/28 | Zintegrowana Platforma Edukacyjna, Padlet, tablice Trello - narzędzia wspierające pracę nauczyciela i ucznia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
S/1 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 12 | ||
S/2 | Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 12 | ||
W/2 | Trening kreatywności. Jak pobudzać własną kreatywność i kreatywność uczniów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/3 | Aplikacje TIK w planowaniu, realizacji i ewaluacji zajęć | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
W/4 | Jak rozmawiać skutecznie z rodzicami trudnymi/roszczeniowymi | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/13 | „Skrzynka z narzędziami”, czyli różne sposoby na trudne zachowania dziecka | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/14 | „Drużyna marzeń” – gry i zabawy interakcyjne wspierające proces wychowawczy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/15 | Wykorzystywanie elementów TUS do wspierania rozwoju kompetencji społecznych i radzenia sobie z problemami emocjonalnymi. Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/16 | Mindfulness – trening uważności w pracy z dziećmi | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/17 | Innowacyjne lekcje w technikum logistycznym i spedycyjnym – wdrażanie Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/18 | Gry planszowe w nauczaniu | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 4 | ||
W/18 | Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/19 | Zajęcia rewalidacyjne – jak napisać dobry program, z praktycznymi rozwiązaniami | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/22 | Ster na integrację | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/23 | Matematyka 3 i 3/4 | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 5 | ||
W/24 | Klub Świadomej Młodzieży. Praktyki zwiększające dostępność dla osób w spektrum autyzmu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/25 | Wielokulturowa szkoła. Jak pracować z uczniem z doświadczeniem migracyjnym? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/26 | Jak integrować uczniów z doświadczeniem migracji w szkole? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/27 | Arkusz kalkulacyjny narzędziem pracownika oświaty | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/28 | Dzielmy się doświadczeniem. Numeryczne wyznaczanie całki (L) funkcji metodą prostokątów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/29 | Podstawy programowania w Javie | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/30 | Jak projektować w aplikacji Canva? Canva od A do Z | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/31 | Drukarka 3D na zajęciach w szkole – wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/32 | Przedszkolak w erze pandemii | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/32 | Od projektu do wydruku 3D | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/33 | Prawa autorskie w pracy nauczyciela oraz bezpieczeństwo podczas pracy zdalnej – krytyczne podejścia do treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/34 | Montaż filmów edukacyjnych nagranych z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/35 | Zajęcia rozwijające inteligencję emocjonalną dzieci przedszkolnych – praktyczny warsztat dla nauczycieli | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/35 | Memy i komiksy – sposób na twórcze lekcje | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/37 | Ostatnia rozmowa z absolwentem, czyli jak przygotować absolwentów klas programowo najwyższych do dalszych wyborów edukacyjnych i zawodowych | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 2 | ||
W/37 | Dzielmy się doświadczeniem. Rozwiązywanie zadań maturalnych pod arkuszem kalkulacyjnym i w języku programowania | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/41 | Przyjazna współpraca z rodzicami przedszkolaka | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/42 | Kanon – kluczem do budowania tożsamości kulturowej uczniów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/43 | Uwspółcześnienie Odprawy posłów greckich Jana Kochanowskiego w realizacji Antoniego Libery – seminarium lekturowe | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/44 | Nowela „Niech się panu darzy” Antoniego Libery – seminarium lekturowe | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/45 | Relacje między oceną z języka polskiego a wynikiem ucznia na egzaminie zewnętrznym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/46 | Konin – miasto na styku granic państw i wyznań | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/47 | Kształtowanie kompetencji społecznych i obywatelskich na lekcjach historii, wiedzy o społeczeństwie oraz historii i teraźniejszości | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/49 | Cykl spotkań poświęcony żywotnym we współczesnej polszczyźnie zagadnieniom poprawności językowej 1. Nonsensowne wielkie litery 2. Nazwiskowe dylematy w polskiej przestrzeni językowej 3. Znane i „lubiane” błędy językowe – precz! | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/50 | O kosmosie przy herbacie – wstrzymał słońce, ruszył ziemię… | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/51 | GeoGebra na lekcji matematyki | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/53 | Grywalizacja cyfrowa w nauczaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/54 | Jak nauczać arkusza kalkulacyjnego – praktyczne rozwiązania | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/55 | Jak praktycznie uczyć marketingu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/55 | Myślenie wizualne – notatki graficzne w szkole | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/59 | Formy i metody pracy z uczniami w obszarze finansów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/60 | Innowacyjne lekcje w technikum logistycznym i spedycyjnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/61 | Subiekt GT w edukacji i pracy – jak go wykorzystać | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/62 | Język łaciński jako podstawa dziedzictwa cywilizacyjnego Europy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/63 | 5S i zarządzanie odchudzone LEAN w edukacji | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/64 | Aplikacje cyfrowe w nauczaniu o nowoczesnych trendach w zarządzaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/65 | Ostatnia rozmowa z absolwentem, czyli jak przygotować absolwentów klas programowo najwyższych do dalszych wyborów edukacyjnych i zawodowych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/68 | Zintegrowana Platforma Edukacyjna, Padlet, tablice Trello – narzędzia wspierające pracę nauczyciela i ucznia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/69 | Umiejętności cyfrowe w planowaniu, realizacji i ewaluacji zajęć | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/70 | Cyfrowy krok w karierze | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/72 | Grywalizacja cyfrowa w nauczaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/76 | Cyfrowa Historia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/78 | Canva dla początkujących | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 |