Symbol | Nazwa | Nabór | Liczba wolnych miejsc |
Godzin | Rejestracja | Podgląd |
---|
F/2 | Skazani na romantyzm? – romantyzm w praktyce szkolnej. Konferencja w ramach obchodów Roku Romantyzmu Polskiego | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 5 |
|
|
F/3 | Każdy nauczyciel promotorem zdrowia | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
|
|
F/4 | Pomysły dla Ziemi – każdy nauczyciel promotorem ekologii | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
|
|
F/5 | Troska arcybiskupa Bronisława Dąbrowskiego o wychowanie | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
|
|
K/6 | Jak postępować w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 20 |
|
|
K/7 | Kurs dla nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa z zakresu udzielania pierwszej pomocy | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 15 |
|
|
K/8 | Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnej. Podniesienie jakości kształcenia i jakości wsparcia udzielanego dzieciom w przedszkolach | Nabór zamknięty |
Brak miejsc | 6 |
|
|
K/10 | Formy i metody pracy z uczniami w obszarze finansów | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 3 |
|
|
K/13 | Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 30 |
|
|
K/21 | „Drużyna marzeń” – gry i zabawy interakcyjne wspierające proces wychowawczy | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 6 |
|
|
K/27 | Tworzenie filmów w programie Movie Maker | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 3 |
|
|
K/29 | ABC zaawansowanego Subiekta GT | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 10 |
|
|
M/2 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian. Stan prawa oświatowego na 01.09.2022 r. | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
|
|
M/4 | W dobie umarłych autorytetów – ocalmy szacunek za sprawą nauczycielskiej poprawności językowej. Formalna korespondencja tradycyjna i korespondencja e-mailowa | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 3 |
|
|
M/5 | Aktywne metody nauczania rozwijające kreatywność i innowacyjność ucznia | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
M/7 | Wspieranie rozwoju i zdolności dziecka, ucznia. Wzmacnianie uczniów mających trudności edukacyjne | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
M/8 | Depresja wśród dzieci i młodzieży we współczesnym świecie. Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
M/20 | Klub Dyrektora. Blaski i cienie aktualnych zmian prawa oświatowego | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
|
|
R/1 | Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci, młodzieży i nauczycieli – wellbeing w szkole | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/2 | Wychowawcza rola szkoły w oparciu o kanon wartości składający się z prawdy, dobra i piękna | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/3 | Kompetencje kluczowe w praktyce | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/4 | Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnych | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/5 | Ceremoniał szkolny | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/6 | Sytuacja kryzysowa – jak skutecznie przeciwdziałać | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/7 | Efektywne wsparcie dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/8 | Zachowania nietypowe – sposoby postępowania interwencyjnego | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/9 | Podmiotowe relacje z uczniem fundamentem sukcesu wychowawczego. Budowanie strategii przeciwdziałania agresji w szkole | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/10 | Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Szkolna profilaktyka – wspieranie ucznia z depresją | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/11 | Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle aktualnych rozwiązań prawnych | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/12 | Jak poprawić efektywność kształcenia? Budowanie współodpowiedzialności ucznia za wyniki kształcenia | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/13 | Współpraca z rodzicami dzieci przedszkolnych – ujęcie systemowe | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/14 | Jak współpracować z rodzicem ucznia w szkole | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/15 | Jestem skutecznym i przyjaznym wychowawcą, wspomagającym wychowawczą rolę rodziny | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/16 | Jak pomagać uczniowi w osiąganiu życiowego sukcesu? Wychowanie ukierunkowane na budowanie odpowiedzialności i dojrzałości | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/17 | Nie bój się! Jak pokonać lęk krok po kroku. Chronimy zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/18 | Rozpoznawanie symptomów u dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/19 | Lęki dziecięce wieku przedszkolnego. Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci w przedszkolu | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/20 | Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnym | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/21 | Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie podnoszenia jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/22 | Jak indywidualizować pracę z uczniem na lekcjach różnych przedmiotów – podnoszenie jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/23 | Technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjach – rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/24 | Kreatywny nauczyciel – kreatywne dziecko | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/25 | Jak za pomocą empatycznych, pełnych szacunku i zrozumienia komunikatów skutecznie budować w dzieciach poczucie wartości | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/26 | „Nieśmiały to ten, który się za takiego uważa” – nieśmiałe dziecko w klasie | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/27 | Prawa i obowiązki nauczyciela i wychowawcy | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
R/28 | Prawa i obowiązki pracownicze nauczyciela | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
Pobierz kartę zgłoszenia |
|
S/1 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 12 |
|
|
SE/3 | Nauczycielska informacja zwrotna jako najważniejszy element w procesie nauczania - uczenia się uczniów | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
SE/12 | Rola katechety w wychowaniu | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
W/1 | Jak sobie radzić ze złością swoją i innych? – Trening Kontroli Złości | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 5 |
|
|
W/8 | Cykl spotkań poświęcony zagadnieniom poprawności językowej: nonsensowne wielkie litery, nazwiskowe dylematy w polskiej przestrzeni językowej, znane i "lubiane" błędy językowe - precz! | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 12 |
|
|
W/17 | Innowacyjne lekcje w technikum logistycznym i spedycyjnym – wdrażanie Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 6 |
|
|
W/18 | Gry planszowe w nauczaniu | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
|
|
W/31 | Trudne zachowania dzieci przedszkolnych – strategie działania | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 6 |
|
|
W/32 | Przedszkolak w erze pandemii | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
|
|
W/35 | Zajęcia rozwijające inteligencję emocjonalną dzieci przedszkolnych – praktyczny warsztat dla nauczycieli | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 6 |
|
|
W/37 | Ostatnia rozmowa z absolwentem, czyli jak przygotować absolwentów klas programowo najwyższych do dalszych wyborów edukacyjnych i zawodowych | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
W/41 | Arkusz kalkulacyjny narzędziem pracownika oświaty | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 5 |
|
|
W/42 | GeoGebra na lekcji matematyki | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 5 |
|
|
W/44 | Wprowadzamy dzieci w świat kodowania za pomocą GeniBota | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
W/47 | Narzędzia do weryfikacji informacji | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
W/53 | Grywalizacja cyfrowa w nauczaniu | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 4 |
|
|
W/54 | Jak nauczać arkusza kalkulacyjnego – praktyczne rozwiązania | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 3 |
|
|
W/55 | Jak praktycznie uczyć marketingu | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
W/59 | „Madame” Antoniego Libery – seminarium lekturowe | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 6 |
|
|
W/73 | „Ballady i romanse” Adama Mickiewicza – seminarium lekturowe | Nabór zamknięty |
Brak miejsc | 4 |
|
|
W/74 | Posłani w pokoju Chrystusa | Nabór zamknięty |
Brak miejsc | 20 |
|
|
W/90 | Dokumentowanie form doskonalenia według procedury SZJ | Nabór otwarty |
3 | 2 |
|
|
W/102 | Moje finanse" - edycja 2022/2023 | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | |
|
|
W/102 | Moje finanse" - edycja 2022/2023 | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | |
|
|
W/104 | Od projektu do wydruku 3D - Laboratoria Przyszłości | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 3 |
|
|
W/106 | Od projektu do wydruku 3D. Dni Nowych Technologii w Edukacji 2023 | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 3 |
|
|
WB/4 | Odpowiedzialność karna nieletnich, nie tylko w kontekście zaburzeń behawioralnych – praktyczne wskazówki dla nauczycieli w pracy z uczniem sprawiającym problemy wychowawcze | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 2 |
|
|
WB/5 | Język łaciński jako podstawa dziedzictwa cywilizacyjnego Europy | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 3 |
|
|
WB/7 | Ustny egzamin maturalny z języka polskiego – formuła 2023 | Nabór otwarty |
Wolne miejsca | 3 |
|
|