Informacja o ochronie Państwa danych osobowych. Prosimy się zapoznać TUTAJ
Nadchodzące szkolenia
Symbol | Nazwa | Terminy | Kierownik | Forma doskonalenia | Nabór | Rejestracja | Szczegóły |
---|---|---|---|---|---|---|---|
W/61 | Subiekt GT w edukacji i pracy – jak go wykorzystać | 16-05-2024 (15:00 - 18:00) | Wrzesińska Dorota | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/38 | Jak pracować z arkuszem egzaminacyjnym – kwalifikacje EKA 04 i EKA 05 | 17-05-2024 (16:30 - 18:45) | Wrzesińska Dorota | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/85 | Bohaterowie na Obczyźnie: Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie 1939-1945 | 22-05-2024 (15:30 - 18:30) | Grzelka Beata | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
F/11 | Bez relacji nie ma edukacji | 22-05-2024 (10:00 - 14:00) | Czajkowska Aleksandra | konferencja | Nabór otwarty | ||
W/69 | Umiejętności cyfrowe w planowaniu, realizacji i ewaluacji zajęć | 23-05-2024 (15:00 - 18:00) 06-06-2024 (15:00 - 18:00) | Wrzesińska Dorota | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/70 | Cyfrowy krok w karierze | 24-05-2024 (15:00 - 16:30) | Wrzesińska Dorota | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
M/17 | Prawo oświatowe w trakcie permanentnej zmiany - kończymy rok szkolny 2023/2024 (Klub Dyrektora/Dyrektor na starcie) | 06-06-2024 (09:00 - 12:00) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | seminarium | Nabór otwarty |
Aktualna oferta szkoleniowa
Symbol | Nazwa | Nabór | Liczba wolnych miejsc | Godzin | Rejestracja | Podgląd |
---|---|---|---|---|---|---|
F/11 | Bez relacji nie ma edukacji | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
K/6 | Jak postępować w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 20 | ||
K/23 | Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
K/26 | Jak skutecznie wspierać ucznia z trudnościami w uczeniu się? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/27 | Interpretacja zapisów zawartych w dokumentach wydawanych przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/28 | Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się …co nauczyciel powinien o nim wiedzieć? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/29 | Marzenie nauczyciela- uczeń zmotywowany i zaangażowany – jak to zrobić? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
M/2 | Rozwiewamy wątpliwości wokół nowych przepisów o kwalifikacjach nauczycieli. Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 12 | ||
M/4 | W dobie umarłych autorytetów – ocalmy szacunek za sprawą nauczycielskiej poprawności językowej. Formalna korespondencja tradycyjna i korespondencja e-mailowa | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 3 | ||
M/17 | Prawo oświatowe w trakcie permanentnej zmiany - kończymy rok szkolny 2023/2024 (Klub Dyrektora/Dyrektor na starcie) | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
R/0 | Nabór otwarty | 3 | 12 | Pobierz kartę zgłoszenia | ||
R/1 | Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle aktualnych rozwiązań prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/2 | Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle podstawy programowej i innych aktów prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/3 | Współpraca z rodzicami dzieci przedszkolnych – ujęcie systemowe | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/4 | Rozpoznawanie symptomów u dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/5 | Jak wzmacniać poczucie własnej wartości u dziecka | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/6 | Lęki dziecięce wieku przedszkolnego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/7 | Przyjazna współpraca z rodzicami przedszkolaka | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/8 | Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/9 | Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie podnoszenia jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/10 | Indywidualizacja pracy z uczniem w praktyce szkolnej – podnoszenie jakości pracy szkoły | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/11 | Jak indywidualizować pracę na lekcjach różnych przedmiotów – podnoszenie jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/12 | Budowanie odpowiedzialności ucznia za uczenie się | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/13 | Jak przeciwdziałać, by uczniowie nie sięgali po substancje psychoaktywne – szkolna interwencja profilaktyczna | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/14 | Budowanie strategii przeciwdziałania agresji w szkole | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/15 | Skuteczna profilaktyka – wspieranie ucznia z depresją | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/16 | „Nieśmiały to ten, który się za takiego uważa” – nieśmiałe dziecko w klasie | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/17 | Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/18 | Stosujemy techniki arteterapeutyczne wspierające rozwój ucznia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/19 | Cóż znaczą prawa bez obyczajów? (łac. Quid leges sine moribus?) – etykieta w placówce oświatowej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/20 | Dobrostan nauczyciela – jak pokonać trudności i zadbać o własne potrzeby | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/21 | Jak oceniać, aby uczyć? – doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/22 | Gry planszowe w nauczaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/23 | Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu – podnoszenie jakości wsparcia dla dziecka i rodziny | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/24 | Jestem skutecznym i przyjaznym wychowawcą, wspomagającym wychowawczą rolę rodziny | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/26 | Realizacja programu "Szkoła Promująca Zdrowie" | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/31 | Psychologiczne problemy wczesnej dorosłości - sposoby wspierania uczniów szkoły policealnej | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 4 | ||
S/1 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 12 | ||
S/2 | Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 12 | ||
W/25 | Wielokulturowa szkoła. Jak pracować z uczniem z doświadczeniem migracyjnym? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/26 | Jak integrować uczniów z doświadczeniem migracji w szkole? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/30 | Jak projektować w aplikacji Canva? Canva od A do Z | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/49 | Cykl spotkań poświęcony żywotnym we współczesnej polszczyźnie zagadnieniom poprawności językowej 1. Nonsensowne wielkie litery 2. Nazwiskowe dylematy w polskiej przestrzeni językowej 3. Znane i „lubiane” błędy językowe – precz! | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/53 | Grywalizacja cyfrowa w nauczaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/54 | Jak nauczać arkusza kalkulacyjnego – praktyczne rozwiązania | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/55 | Jak praktycznie uczyć marketingu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/60 | Innowacyjne lekcje w technikum logistycznym i spedycyjnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/63 | 5S i zarządzanie odchudzone LEAN w edukacji | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/64 | Aplikacje cyfrowe w nauczaniu o nowoczesnych trendach w zarządzaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/65 | Ostatnia rozmowa z absolwentem, czyli jak przygotować absolwentów klas programowo najwyższych do dalszych wyborów edukacyjnych i zawodowych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/69 | Umiejętności cyfrowe w planowaniu, realizacji i ewaluacji zajęć | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/72 | Grywalizacja cyfrowa w nauczaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/77 | AI - wielka szansa, czy większe zagrożenie? (Laboratoria Przyszłości) | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/85 | Bohaterowie na Obczyźnie: Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie 1939-1945 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/87 | Załóż projekt eTwinning | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 3 | ||
W/88 | Narzędzia informatyczne z eTwinning | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 3 | ||
WB/1 | Nauczanie przez odkrywanie - zdrowie publiczne we współczesnym świecie | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 |