Informacja o ochronie Państwa danych osobowych. Prosimy się zapoznać TUTAJ

Nadchodzące szkolenia


SymbolNazwaTerminy KierownikForma doskonalenia NabórRejestracjaSzczegóły
W/4 Samodzielność przedszkolaków – Montessori w praktyce 28-09-2020 (15:00 - 20:00) Olesiak Aldona warsztaty metodyczne Nabór otwarty
W/17 Jak pracować zdalnie w edukacji wczesnoszkolnej 06-10-2020 (15:00 - 20:00) Jaworowicz Barbara warsztaty metodyczne Nabór otwarty
M/2 Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian 07-10-2020 (09:00 - 12:15) Czaplicka-Wojtas Aleksandra seminarium Nabór otwarty
K/22 Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dostosowanie organizacji kształcenia, wymagań i oceniania do możliwości psychofizycznych ucznia 08-10-2020 (15:30 - 19:30) Kantek Lidia kurs doskonalący Nabór otwarty
K/10 Programowanie z robotem 09-10-2020 (15:30 - 18:30)
10-10-2020 (09:00 - 16:30) 
Szymczak Agnieszka kurs doskonalący Nabór otwarty
W/23 Jak korzystać z platformy do prowadzenia zajęć online 12-10-2020 (17:00 - 19:15) Wrzesińska Dorota warsztaty metodyczne Nabór otwarty
K/26 Młody nauczyciel na starcie. Warsztat pracy kreatywnego nauczyciela 16-10-2020 (15:30 - 20:00) Czaplicka-Wojtas Aleksandra kurs doskonalący Nabór otwarty
W/28 Efektywne wsparcie dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi 22-10-2020 (15:30 - 20:00) Czaplicka-Wojtas Aleksandra warsztaty metodyczne Nabór otwarty
K/21 Wspieranie rodziców dziecka objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną 04-11-2020 (15:30 - 19:00)
05-11-2020 (15:30 - 19:00) 
Czaplicka-Wojtas Aleksandra kurs doskonalący Nabór otwarty
W/2 Zabawy przygotowujące dzieci do nauki pisania liter – metoda dobrego startu 06-11-2020 (15:30 - 20:00) Poturała Wioletta warsztaty metodyczne Nabór otwarty
K/1 Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnej 07-11-2020 (09:00 - 14:00) Poturała Wioletta kurs doskonalący Nabór otwarty
M/1 Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym 12-11-2020 (09:00 - 12:15) Czaplicka-Wojtas Aleksandra seminarium Nabór otwarty
W/3 Zwinny jak Kot, silny jak Lew. Rozwijamy ogólną sprawność dzieci 17-11-2020 (16:00 - 19:00) Wrzesińska Dorota warsztaty metodyczne Nabór otwarty
K/3 Przepisy na kreatywne lekcje 20-11-2020 (15:30 - 18:00) Czaplicka-Wojtas Aleksandra kurs doskonalący Nabór otwarty
W/26 Strategie wspierające osoby z zespołem Aspergera w szkole  23-11-2020 (15:00 - 19:30) Olesiak Aldona warsztaty metodyczne Nabór otwarty

Aktualna oferta szkoleniowa


SymbolNazwaNabórLiczba wolnych miejsc GodzinRejestracjaPodgląd
F/1XXII Konińskie Spotkania Edukacyjne pod hasłem ``Nauczyciel wobec wyzwań XXI wieku``Nabór zamknięty  Brak miejsc
K/1Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnejNabór otwarty  Wolne miejsca
K/2Typowe i nietypowe sposoby na lektury szkolne i doskonalenie redagowania form wypowiedzi w klasach 4–8Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/3Przepisy na kreatywne lekcjeNabór otwarty  Wolne miejsca
K/4Biblioterapia w praktyce szkolnejNabór otwarty  Wolne miejsca10 
K/5Jak ustrzec się błędów merytorycznych? Błędy i „wypatrzenia” na lekcjach matematyki w klasach 4–8Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/6Zabawy z matematyką Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/7Ćwiczenia i zabawy ruchowe z piłkami Over Ki BallNabór otwarty  Wolne miejsca
K/8Ćwiczenia rozciągające na lekcji wychowania fizycznegoNabór otwarty  Wolne miejsca
K/9Aktualna sytuacja na rynku pracy – co się zmieni?Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/10Programowanie z robotemNabór otwarty  Wolne miejsca15 
K/11Wizualizacje i elementy sketchnotingu na lekcjach różnych przedmiotów. Jak przygotować dobry plakat edukacyjny oraz notatki z elementami sketchnotinguNabór otwarty  Wolne miejsca
K/12Wykorzystanie bezpłatnego programu Inkscape do tworzenia grafik szkolnych i w pracy z uczniemNabór otwarty  Wolne miejsca
K/13Zastosowanie nowoczesnych technologii na lekcjach różnych przedmiotówNabór otwarty  Wolne miejsca
K/14PowerPoint – sztuka prezentacji Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/15Tablica interaktywna – jak używać na zajęciach z różnych przedmiotów Nabór otwarty  Wolne miejsca15 
K/16Tworzenie grafiki wektorowej w programie Corel Draw – kurs podstawowyNabór otwarty  Wolne miejsca30 
K/17Multimedia w pracy nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca20 
K/18Korzystanie online z pakietu biurowego GoogleNabór otwarty  Wolne miejsca
K/19Wykorzystanie platform edukacyjnych w praktyce szkolnej na przykładzie systemu MoodleNabór otwarty  Wolne miejsca16 
K/20Wykorzystanie systemu zarządzania treścią (CMS) do publikowania materiałów edukacyjnych na stronach internetowychNabór otwarty  Wolne miejsca12 
K/21Wspieranie rodziców dziecka objętego pomocą psychologiczno-pedagogicznąNabór otwarty  Wolne miejsca
K/22Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dostosowanie organizacji kształcenia, wymagań i oceniania do możliwości psychofizycznych uczniaNabór otwarty  Wolne miejsca
K/23Wprowadzenie do alternatywnych i wspomagających metod komunikacji (AAC)Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/24Zasady, konsekwencja, dobra organizacja szansą na eliminowanie niepożądanych zachowań wśród uczniówNabór otwarty  Wolne miejsca
K/25Razem z rodzicami… o dobrej współpracy na rzecz dziecka Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/26Młody nauczyciel na starcie. Warsztat pracy kreatywnego nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca
K/27Zarządzanie sobą i dbanie o kondycję psychiczną w zawodzie nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca14 
K/28Kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieżyNabór otwarty  Wolne miejsca36 
K/29Kurs dla kandydatów na kierowników wycieczek szkolnych i obozów wędrownychNabór otwarty  Wolne miejsca10 
K/30Kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dzieci i młodzieżyNabór otwarty  Wolne miejsca10 
K/31Szkolenie podstawowe w ramach Metody Krakowskiej - Terapia NeurobiologicznaNabór zamknięty  Brak miejsc20 
K/32Szkolenie w ramach Metody Krakowskiej - usprawnianie motoryki małej z elementami terapii rękiNabór zamknięty  Brak miejsc15 
M/1Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnymNabór otwarty  2016 
M/2Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmianNabór otwarty  816 
R/1Wizerunek pracownika szkoły, przedszkola, placówki oświatowejNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/2Ceremoniał szkolnyNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/3Każdy nauczyciel doradcą zawodowym, czyli jak realizować zagadnienia doradcze na swoim przedmiocieNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/4Wykorzystanie monitora interaktywnego w edukacjiNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/5Nowoczesny nauczyciel w nowoczesnej szkole. Technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjachNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/6Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/7Motywowanie uczniów do nauki z uwzględnieniem samodzielności, kreatywności i innowacyjności Nabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/8Pożądane efekty kształcenia a dobór metod nauczania Nabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/9Jak indywidualizować pracę z uczniem na lekcjach różnych przedmiotówNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/10Nauczyciel jako współautor życiowego sukcesu uczniaNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/11Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle aktualnych rozwiązań prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/12Praktyczne aspekty współpracy z rodzicami – konstruktywny dialogNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/13Wychowawcze zadania szkoły – wspomaganie rozwoju społecznego i moralnego dzieckaNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/14Jak efektywnie zarządzać relacjami? Warunki efektywnej komunikacji interpersonalnej w szkoleNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/15Mediacje jako sposób rozwiązywania konfliktówNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/16Kompetencje kluczowe w praktyceNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/17Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych jako cel pracy wychowawczej nauczycieliNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/18Wychowanie do tolerancjiNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/19Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Szkolna interwencja profilaktyczna wobec uczniów sięgających po substancje psychoaktywne Nabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/20Profilaktyka uzależnienia od alkoholu i środków psychoaktywnych u nastolatkówNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/21Skuteczna profilaktyka – wspieranie ucznia z depresjąNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/22Sposoby interwencji w przypadku niestandardowych zachowań uczniów Nabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/23Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie podnoszenia efektywności nauczaniaNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/24Kompleksowy system wsparcia przedszkoli/szkół, nauczycieli, rodziców i uczniów w czasie epidemii. Funkcjonowanie placówki (przedszkola, szkoły) w czasie kryzysu epidemiologicznego i innych wydarzeń kryzysowych.Nabór otwarty  Wolne miejsca30  Pobierz kartę zgłoszenia
R/25Tablica interaktywna w pracy z dziećmi przedszkolnymi. Programy edukacyjneNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/26Narzędzia cyfrowe w nauczaniu zdalnymNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/27Zabawy twórcze dla małych i dużych przedszkolakówNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
S/1Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmianNabór otwarty  Wolne miejsca16 
S/2Klub Rozwoju Osobistego dla NauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca24 
S/3Kompetentny wychowawcaNabór otwarty  Wolne miejsca
S/4Nowatorskie inicjatywy polonistów w świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca
S/5Sieć nauczycieli wychowania fizycznegoNabór otwarty  Wolne miejsca
SE/1Potencjał edukacyjny monomitu Josepha CampbellaNabór otwarty  Wolne miejsca
SE/2Jak skutecznie realizować założenia nowej podstawy programowej? Twórcze lekcje języka polskiego - teksty niekanoniczne w szkole ponadpodstawowejNabór otwarty  Wolne miejsca
SE/3Garść pomysłów na lekcje bezpodręcznikowe podczas nauczania zdalnego (i nie tylko zdalnego)Nabór otwarty  Wolne miejsca
SE/4O różnych problemach w nauczaniu matematyki w szkole podstawowejNabór otwarty  Wolne miejsca
SE/5Jak nie zgubić dziecka w edukacji? - różne aspekty pracy z uczniem w wieku wczesnoszkolnymNabór otwarty  Wolne miejsca
SE/6„Nowe wyzwania - nowe rozwiązania” - możliwości i (nie)możliwości w edukacji zdalnej przedszkolakaNabór otwarty  Wolne miejsca
SE/7Gry i quizy w edukacji historycznej. Działania wychowawcze w obszarze edukacji historycznej i obywatelskiejNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/8Nowe wyzwania w nauczaniu biologii i geografii w roku szkolnym 2020/2021Nabór otwarty  Wolne miejsca
SE/9Magiczny Dywan - pomoc dydaktycznaNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/10TIK w nauczaniu fizykiNabór otwarty  15
SE/11Przegląd platform edukacyjnych, systemów wideokonferencyjnych i narzędzi sieciowych przydatnych w pracy zdalnejNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/12Nauczanie zdalne w czasach pandemiiNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/13Wykorzystanie nowoczesnych technologii w zdalnym nauczaniu przedmiotów zawodowychNabór otwarty  Wolne miejsca
SE/14Współczesny doradca zawodowy - rozwój doradcy jako coacha i tutoraNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/15Nauczyciel wychowania fizycznego XXI wieku. Lekcje on-line - sposoby aktywizowania uczniówNabór otwarty  Wolne miejsca
W/1Zabawy twórcze dla małych i dużych przedszkolaków Nabór otwarty  Wolne miejsca12 
W/2Zabawy przygotowujące dzieci do nauki pisania liter – metoda dobrego startuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/3Zwinny jak Kot, silny jak Lew. Rozwijamy ogólną sprawność dzieciNabór otwarty  7
W/4Samodzielność przedszkolaków – Montessori w praktyceNabór otwarty  Wolne miejsca
W/5Decoupage dla najmłodszychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/6Zabawy i ćwiczenia z piłkami – wprowadzenie do koszykówkiNabór otwarty  Wolne miejsca
W/7Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/8Retoryka na lekcjach języka polskiego. Efektywne przygotowanie ucznia do egzaminu maturalnegoNabór otwarty  Wolne miejsca10 
W/9Efektywne metody nauczania słownictwa angielskiegoNabór otwarty  Wolne miejsca10 
W/10Jak przygotować ucznia do bezpiecznego poszukiwania pracy za granicą – europejski rynek pracy a handel ludźmiNabór otwarty  Wolne miejsca
W/11Umiejętności dla przyszłościNabór otwarty  Wolne miejsca
W/12Grywalizacja w doradztwie edukacyjno-zawodowymNabór otwarty  Wolne miejsca
W/13TIK na zajęciach edukacji wczesnoszkolnejNabór otwarty  Wolne miejsca15 
W/14Programowanie w języku PythonNabór otwarty  Wolne miejsca
W/15Lekcje z programami pakietu internetowego GeoGebraNabór otwarty  Wolne miejsca
W/16Pomysły na T(r)IKi, czyli aplikacje pomocne w pracy nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca
W/17Jak pracować zdalnie w edukacji wczesnoszkolnejNabór zamknięty  Brak miejsc
W/18Edukacyjne escape roomyNabór otwarty  Wolne miejsca
W/19Jak tworzyć interaktywne materiały edukacyjne (dla początkujących)Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/20Wykorzystanie formularzy Google do testowania wiedzy (możliwe wykorzystanie w nauczaniu zdalnym)Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/21Nagrywanie materiałów edukacyjnych w programie ActivePresenterNabór otwarty  Wolne miejsca
W/22Praca zdalna – praca w „chmurze” Nabór otwarty  Wolne miejsca10 
W/23Jak korzystać z platformy do prowadzenia zajęć onlineNabór otwarty  1
W/24Blog nauczyciela – krok po krokuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/25Jak uczyć weryfikowania informacji w Internecie?Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/26Strategie wspierające osoby z zespołem Aspergera w szkole Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/27Po co diagnozować dzieci pod kątem słuchuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/28Efektywne wsparcie dzieci z zaburzeniami emocjonalnymiNabór otwarty  Wolne miejsca10 
W/29Terapia tańcem Nabór otwarty  Wolne miejsca10 
W/30Mediacje w szkoleNabór otwarty  Wolne miejsca
W/31Program „Przyjaciele Zippiego” – rekomendowany program promocji zdrowia psychicznego i profilaktyki uniwersalnejNabór otwarty  Wolne miejsca16 
W/32Program „Apteczka pierwszej pomocy emocjonalnej”Nabór otwarty  Wolne miejsca14 
W/33Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie realizacji nowej podstawy programowejNabór otwarty  Wolne miejsca30 
W/34Mentoring w systemie awansu zawodowego nauczycieli, czyli status i zadania opiekuna stażuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/35Od nauczyciela kontraktowego do nauczyciela mianowanego: kluczowe ogniwo w rozwoju zawodowym pracowników oświaty (w świetle aktualnych uregulowań prawnych)Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/36Od nauczyciela mianowanego do nauczyciela dyplomowanego: etap mistrzostwa zawodowego w rozwoju zawodowym pracowników oświaty (w świetle aktualnych uregulowań prawnych)Nabór otwarty  Wolne miejsca