Informacja o ochronie Państwa danych osobowych. Prosimy się zapoznać TUTAJ
Nadchodzące szkolenia
Symbol | Nazwa | Terminy | Kierownik | Forma doskonalenia | Nabór | Rejestracja | Szczegóły |
---|---|---|---|---|---|---|---|
W/64 | Dziedzictwo cywilizacyjne Europy – jak samodzielnie przygotować gry do stolików eksperckich | 07-02-2023 (10:00 - 12:15) | Berdzińska Anna Karolina | warsztaty metodyczne | Nabór zamknięty | ||
W/32 | Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnym | 16-02-2023 (15:00 - 19:30) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
M/5 | Aktywne metody nauczania rozwijające kreatywność i innowacyjność ucznia | 22-02-2023 (16:30 - 18:30) | Piekarska Agnieszka | seminarium | Nabór otwarty | ||
W/36 | Mindfulness – trening uważności w pracy z dziećmi | 22-02-2023 (15:15 - 19:00) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
M/18 | Klub Dyrektora. Stan prawa oświatowego na starcie 2023 roku | 23-02-2023 (09:00 - 12:00) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | Seminarium | Nabór otwarty | ||
K/5 | Metody aktywizujące na lekcjach edukacji dla bezpieczeństwa | 27-02-2023 (15:30 - 19:00) | Szymczak Agnieszka | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
K/9 | Niezbędnik doradcy zawodowego. Aktualna sytuacja na rynku pracy – co się zmieni? Doskonalenie systemu kształcenia zawodowego we współpracy z pracodawcami | 28-02-2023 (15:30 - 18:30) | Wrzesińska Dorota | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
K/8 | Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnej. Podniesienie jakości kształcenia i jakości wsparcia udzielanego dzieciom w przedszkolach | 03-03-2023 (15:15 - 19:30) | Poturała Wioletta | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
F/10 | Konferencja naukowo-szkoleniowa „W poszukiwaniu równowagi w trudnych sytuacjach – rozwój i wsparcie kompetencji nauczycieli i wychowawców” | 03-03-2023 (08:30 - 11:15) | Olesiak Aldona | konferencja | Nabór otwarty | ||
W/93 | Diagnoza zasobów i praca na nich w praktyce nauczyciela i wychowawcy | 03-03-2023 (11:45 - 13:45) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/94 | Od problemu do rozwiązania – radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych | 03-03-2023 (11:45 - 13:45) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/95 | Jak budować relacje w czasach kryzysu?- elementy pracy systemowej w warsztacie nauczyciela | 03-03-2023 (11:45 - 13:45) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/96 | Jak dbać o swój dobrostan? | 03-03-2023 (11:45 - 13:45) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/97 | Mediacje szkolne jako odpowiedź na sytuacje konfliktowe w szkole | 03-03-2023 (11:45 - 13:45) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/98 | Jak dbać o strefę komfortu w czasach kryzysów i przesileń? | 03-03-2023 (11:45 - 13:45) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/99 | Wsparcie ucznia i jego rodziny w sytuacji kryzysu – przemocy, rozpadu rodziny, sytuacji wojny | 03-03-2023 (11:45 - 13:45) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
W/100 | Reagowanie na zachowania problemowe w przestrzeniach szkoły | 03-03-2023 (11:45 - 13:45) | Olesiak Aldona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty | ||
K/28 | ABC podstaw Subiekta GT | 07-03-2023 (15:30 - 19:30) 14-03-2023 (15:30 - 19:30) | Wrzesińska Dorota | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
M/8 | Depresja wśród dzieci i młodzieży we współczesnym świecie. Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży | 15-03-2023 (16:30 - 18:30) | Piekarska Agnieszka | seminarium | Nabór otwarty | ||
W/3 | Wykorzystywanie elementów TUS do wspierania rozwoju kompetencji społecznych i radzenia sobie z problemami emocjonalnymi. Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży | 29-03-2023 (15:15 - 18:15) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty |
Aktualna oferta szkoleniowa
Symbol | Nazwa | Nabór | Liczba wolnych miejsc | Godzin | Rejestracja | Podgląd |
---|---|---|---|---|---|---|
F/2 | Skazani na romantyzm? – romantyzm w praktyce szkolnej. Konferencja w ramach obchodów Roku Romantyzmu Polskiego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
F/3 | Każdy nauczyciel promotorem zdrowia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
F/4 | Pomysły dla Ziemi – każdy nauczyciel promotorem ekologii | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
F/5 | Troska arcybiskupa Bronisława Dąbrowskiego o wychowanie | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
F/10 | Konferencja naukowo-szkoleniowa „W poszukiwaniu równowagi w trudnych sytuacjach – rozwój i wsparcie kompetencji nauczycieli i wychowawców” | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
K/1 | Szkoła w chmurze – możliwości zarządzania placówką, komunikacja i współpraca nauczycieli | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
K/5 | Metody aktywizujące na lekcjach edukacji dla bezpieczeństwa | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/6 | Jak postępować w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 20 | ||
K/7 | Kurs dla nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa z zakresu udzielania pierwszej pomocy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 15 | ||
K/8 | Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnej. Podniesienie jakości kształcenia i jakości wsparcia udzielanego dzieciom w przedszkolach | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
K/9 | Niezbędnik doradcy zawodowego. Aktualna sytuacja na rynku pracy – co się zmieni? Doskonalenie systemu kształcenia zawodowego we współpracy z pracodawcami | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
K/10 | Formy i metody pracy z uczniami w obszarze finansów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
K/11 | Sposób na pracę z tekstem literackim | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 12 | ||
K/12 | Kompetencje kluczowe w praktyce | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/13 | Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 30 | ||
K/15 | Kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
K/16 | Kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 36 | ||
K/20 | Metody coachingowe w pracy z uczniem i grupą | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
K/21 | „Drużyna marzeń” – gry i zabawy interakcyjne wspierające proces wychowawczy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
K/27 | Tworzenie filmów w programie Movie Maker | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
K/28 | ABC podstaw Subiekta GT | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
K/29 | ABC zaawansowanego Subiekta GT | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
M/1 | Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym - awans zawodowy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
M/2 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian. Stan prawa oświatowego na 01.09.2022 r. | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
M/4 | W dobie umarłych autorytetów – ocalmy szacunek za sprawą nauczycielskiej poprawności językowej. Formalna korespondencja tradycyjna i korespondencja e-mailowa | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
M/5 | Aktywne metody nauczania rozwijające kreatywność i innowacyjność ucznia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
M/7 | Wspieranie rozwoju i zdolności dziecka, ucznia. Wzmacnianie uczniów mających trudności edukacyjne | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
M/8 | Depresja wśród dzieci i młodzieży we współczesnym świecie. Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
M/18 | Klub Dyrektora. Stan prawa oświatowego na starcie 2023 roku | Nabór otwarty | Wolne miejsca | |||
R/1 | Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci, młodzieży i nauczycieli – wellbeing w szkole | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/2 | Wychowawcza rola szkoły w oparciu o kanon wartości składający się z prawdy, dobra i piękna | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/3 | Kompetencje kluczowe w praktyce | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/4 | Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/5 | Ceremoniał szkolny | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/6 | Sytuacja kryzysowa – jak skutecznie przeciwdziałać | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/7 | Efektywne wsparcie dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/8 | Zachowania nietypowe – sposoby postępowania interwencyjnego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/9 | Podmiotowe relacje z uczniem fundamentem sukcesu wychowawczego. Budowanie strategii przeciwdziałania agresji w szkole | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/10 | Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Szkolna profilaktyka – wspieranie ucznia z depresją | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/11 | Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle aktualnych rozwiązań prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/12 | Jak poprawić efektywność kształcenia? Budowanie współodpowiedzialności ucznia za wyniki kształcenia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/13 | Współpraca z rodzicami dzieci przedszkolnych – ujęcie systemowe | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/14 | Jak współpracować z rodzicem ucznia w szkole | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/15 | Jestem skutecznym i przyjaznym wychowawcą, wspomagającym wychowawczą rolę rodziny | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/16 | Jak pomagać uczniowi w osiąganiu życiowego sukcesu? Wychowanie ukierunkowane na budowanie odpowiedzialności i dojrzałości | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/17 | Nie bój się! Jak pokonać lęk krok po kroku. Chronimy zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/18 | Rozpoznawanie symptomów u dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/19 | Lęki dziecięce wieku przedszkolnego. Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci w przedszkolu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/20 | Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/21 | Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie podnoszenia jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/22 | Jak indywidualizować pracę z uczniem na lekcjach różnych przedmiotów – podnoszenie jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/23 | Technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjach – rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/24 | Kreatywny nauczyciel – kreatywny uczeń | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/25 | Jak za pomocą empatycznych, pełnych szacunku i zrozumienia komunikatów skutecznie budować w dzieciach poczucie wartości | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/26 | „Nieśmiały to ten, który się za takiego uważa” – nieśmiałe dziecko w klasie | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/27 | Prawa i obowiązki nauczyciela i wychowawcy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | Pobierz kartę zgłoszenia | ||
R/28 | Prawa i obowiązki pracownicze nauczyciela | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/29 | Prawa autorskie w pracy nauczyciela oraz bezpieczeństwo podczas pracy zdalnej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
S/1 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 12 | ||
S/2 | Uczeń uzdolniony matematycznie w edukacji wczesnoszkolnej - przygotowanie uczniów do Międzynarodowego Konkursu Matematycznego KANGUR | Nabór otwarty | 8 | 14 | ||
SE/3 | Nauczycielska informacja zwrotna jako najważniejszy element w procesie nauczania - uczenia się uczniów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
SE/12 | Rola katechety w wychowaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/1 | Jak sobie radzić ze złością swoją i innych? – Trening Kontroli Złości | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/3 | Wykorzystywanie elementów TUS do wspierania rozwoju kompetencji społecznych i radzenia sobie z problemami emocjonalnymi. Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/7 | Jak (na)uczyć efektywnie? O strategiach wspierających uczenie się | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 9 | ||
W/8 | Cykl spotkań poświęcony zagadnieniom poprawności językowej: nonsensowne wielkie litery, nazwiskowe dylematy w polskiej przestrzeni językowej, znane i "lubiane" błędy językowe - precz! | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 12 | ||
W/10 | Wielkanoc na lekcji języka angielskiego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
W/11 | Edukacja wyprzedzająca na zajęciach z języka angielskiego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/12 | Efektywna lekcja języka obcego. Planowanie i organizacja lekcji | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
W/13 | Zastosowanie storytellingu na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/17 | Innowacyjne lekcje w technikum logistycznym i spedycyjnym – wdrażanie Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/18 | Gry planszowe w nauczaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/23 | Wspomaganie wychowawczej roli rodziny – program „Szkoła dla rodziców i wychowawców | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 40 | ||
W/32 | Przedszkolak w erze pandemii | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/32 | Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/35 | Zajęcia rozwijające inteligencję emocjonalną dzieci przedszkolnych – praktyczny warsztat dla nauczycieli | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/36 | Mindfulness – trening uważności w pracy z dziećmi | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/37 | Ostatnia rozmowa z absolwentem, czyli jak przygotować absolwentów klas programowo najwyższych do dalszych wyborów edukacyjnych i zawodowych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/41 | Arkusz kalkulacyjny narzędziem pracownika oświaty | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/42 | GeoGebra na lekcji matematyki | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/44 | Wprowadzamy dzieci w świat kodowania za pomocą GeniBota | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/47 | Narzędzia do weryfikacji informacji | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/53 | Grywalizacja cyfrowa w nauczaniu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/54 | Jak nauczać arkusza kalkulacyjnego – praktyczne rozwiązania | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/55 | Jak praktycznie uczyć marketingu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/59 | „Madame” Antoniego Libery – seminarium lekturowe | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/60 | Praca w klasie maturalnej – matematyka MATURA 2023 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/63 | Egzamin ósmoklasisty z matematyki 2023 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/64 | Dziedzictwo cywilizacyjne Europy – jak samodzielnie przygotować gry do stolików eksperckich | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/73 | „Ballady i romanse” Adama Mickiewicza – seminarium lekturowe | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 4 | ||
W/74 | Posłani w pokoju Chrystusa | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 20 | ||
W/75 | Szkolenie dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego według przepisów dotychczasowych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/86 | Szkolenie dla nauczycieli mianowanych ubiegających się o stopień nauczyciela dyplomowanego według przepisów dotychczasowych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/90 | Dokumentowanie form doskonalenia według procedury SZJ | Nabór otwarty | 3 | 2 | ||
W/93 | Diagnoza zasobów i praca na nich w praktyce nauczyciela i wychowawcy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/94 | Od problemu do rozwiązania – radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/95 | Jak budować relacje w czasach kryzysu?- elementy pracy systemowej w warsztacie nauczyciela | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/96 | Jak dbać o swój dobrostan? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/97 | Mediacje szkolne jako odpowiedź na sytuacje konfliktowe w szkole | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/98 | Jak dbać o strefę komfortu w czasach kryzysów i przesileń? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/99 | Wsparcie ucznia i jego rodziny w sytuacji kryzysu – przemocy, rozpadu rodziny, sytuacji wojny | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/100 | Reagowanie na zachowania problemowe w przestrzeniach szkoły | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/102 | Moje finanse" - edycja 2022/2023 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | |||
W/102 | Moje finanse" - edycja 2022/2023 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | |||
WB/4 | Odpowiedzialność karna nieletnich, nie tylko w kontekście zaburzeń behawioralnych – praktyczne wskazówki dla nauczycieli w pracy z uczniem sprawiającym problemy wychowawcze | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
WB/5 | Język łaciński jako podstawa dziedzictwa cywilizacyjnego Europy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
WB/6 | Kanon – kluczem do budowania tożsamości kulturowej uczniów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 |