Informacja o ochronie Państwa danych osobowych. Prosimy się zapoznać TUTAJ

Nadchodzące szkolenia


SymbolNazwaTerminy KierownikForma doskonalenia NabórRejestracjaSzczegóły
W/61 Egzamin maturalny z matematyki w formule 2023 05-10-2022 (16:00 - 19:00) Kowalska Wiesława warsztaty metodyczne Nabór otwarty
K/2 Ćwiczenia psychofizyczne i relaksacyjne metodą redukcji stresu w pracy nauczyciela  06-10-2022 (15:30 - 18:30) Wrzesińska Dorota kurs doskonalący Nabór otwarty
W/71 Ster na integrację 06-10-2022 (15:00 - 17:00) Kantek Lidia warsztaty metodyczne Nabór otwarty
W/73 „Ballady i romanse” Adama Mickiewicza – seminarium lekturowe 07-10-2022 (16:00 - 19:15) Poturała Wioletta seminarium Nabór otwarty
W/72 Most generacyjny w socjosieci 10-10-2022 (15:00 - 17:00) Kantek Lidia warsztaty metodyczne Nabór otwarty
W/48 Drukarka 3D na zajęciach w szkole – wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” 10-10-2022 (16:00 - 18:15) Krakowski Krzysztof warsztaty metodyczne Nabór otwarty
F/6 Potrzeby i rola dziewcząt we współczesnym świecie 11-10-2022 (17:00 - 19:00) Piekarska Agnieszka konferencja Nabór otwarty
W/49 Wykorzystanie darmowych aplikacji do tworzenia prostych filmów edukacyjnych 17-10-2022 (16:00 - 17:30) Krakowski Krzysztof warsztaty metodyczne Nabór otwarty
M/10 Zmiany w egzaminie maturalnym z historii od 2023 r. Wspomaganie kształcenia w szkołach ponadpodstawowych w związku z nową formułą egzaminu maturalnego od roku 2023 18-10-2022 (16:00 - 19:00) Olesiak Aldona seminarium Nabór otwarty
M/1 Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym - awans zawodowy  20-10-2022 (09:00 - 12:00) Czaplicka-Wojtas Aleksandra seminarium Nabór otwarty
W/57 Jak przygotować ucznia do egzaminu maturalnego z języka polskiego? Matura 2023 21-10-2022 (16:00 - 19:15) Czaplicka-Wojtas Aleksandra warsztaty metodyczne Nabór otwarty
W/66 Montaż filmów edukacyjnych nagranych z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” 24-10-2022 (16:00 - 18:15) Krakowski Krzysztof warsztaty metodyczne Nabór otwarty
K/9 Niezbędnik doradcy zawodowego. Aktualna sytuacja na rynku pracy – co się zmieni? Doskonalenie systemu kształcenia zawodowego we współpracy z pracodawcami 25-10-2022 (15:30 - 18:30) Wrzesińska Dorota kurs doskonalący Nabór otwarty
W/65 Prawa autorskie w pracy nauczyciela oraz bezpieczeństwo podczas pracy zdalnej – krytyczne podejścia do treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych 07-11-2022 (16:30 - 18:00) Krakowski Krzysztof warsztaty metodyczne Nabór otwarty

Aktualna oferta szkoleniowa


SymbolNazwaNabórLiczba wolnych miejsc GodzinRejestracjaPodgląd
F/2Skazani na romantyzm? – romantyzm w praktyce szkolnej. Konferencja w ramach obchodów Roku Romantyzmu Polskiego Nabór otwarty  Wolne miejsca
F/3Każdy nauczyciel promotorem zdrowiaNabór otwarty  Wolne miejsca
F/4Pomysły dla Ziemi – każdy nauczyciel promotorem ekologii Nabór otwarty  Wolne miejsca
F/5Troska arcybiskupa Bronisława Dąbrowskiego o wychowanieNabór otwarty  Wolne miejsca
F/6Potrzeby i rola dziewcząt we współczesnym świecieNabór otwarty  Wolne miejsca
K/1Szkoła w chmurze – możliwości zarządzania placówką, komunikacja i współpraca nauczycieliNabór otwarty  Wolne miejsca10 
K/2Ćwiczenia psychofizyczne i relaksacyjne metodą redukcji stresu w pracy nauczyciela Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/3Młody nauczyciel na starcie. Warsztat pracy kreatywnego nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca
K/4Dokumentowanie pracy nauczyciela i wychowawcy. Poradnik młodego nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca
K/5Metody aktywizujące na lekcjach edukacji dla bezpieczeństwaNabór otwarty  Wolne miejsca
K/6Jak postępować w sytuacji zagrożenia życia i zdrowiaNabór otwarty  Wolne miejsca20 
K/7Kurs dla nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa z zakresu udzielania pierwszej pomocyNabór otwarty  Wolne miejsca15 
K/8Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnej. Podniesienie jakości kształcenia i jakości wsparcia udzielanego dzieciom w przedszkolachNabór otwarty  Wolne miejsca
K/9Niezbędnik doradcy zawodowego. Aktualna sytuacja na rynku pracy – co się zmieni? Doskonalenie systemu kształcenia zawodowego we współpracy z pracodawcamiNabór otwarty  Wolne miejsca
K/10Formy i metody pracy z uczniami w obszarze finansówNabór otwarty  Wolne miejsca
K/11Sposób na pracę z tekstem literackimNabór otwarty  Wolne miejsca12 
K/12Kompetencje kluczowe w praktyceNabór otwarty  Wolne miejsca
K/13Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocyNabór otwarty  Wolne miejsca30 
K/14Wspomaganie wychowawczej roli rodziny… – o dobrej współpracy na rzecz dziecka Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/15Kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dzieci i młodzieży Nabór otwarty  Wolne miejsca10 
K/16Kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieżyNabór otwarty  Wolne miejsca36 
K/17Jak panować nad klasą (dyscyplina pozytywna)Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/18Arteterapia w twórczej integracji i budowaniu relacjiNabór otwarty  Wolne miejsca
K/19Jak być dobrym wychowawcąNabór otwarty  Wolne miejsca15 
K/20Metody coachingowe w pracy z uczniem i grupąNabór otwarty  Wolne miejsca
K/21„Drużyna marzeń” – gry i zabawy interakcyjne wspierające proces wychowawczyNabór otwarty  Wolne miejsca
K/22Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dostosowanie organizacji kształcenia, wymagań i oceniania do możliwości psychofizycznych ucznia Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/23Neurodydaktyka – techniki twórczego prowadzenia lekcji w aspekcie podnoszenia jakości kształcenia Nabór otwarty  Wolne miejsca
K/24Bajkoterapia jako metoda terapeutyczna wspierająca rozwój dzieckaNabór otwarty  Wolne miejsca
K/25Podstawy programowania w klasach 1–3Nabór otwarty  Wolne miejsca15 
K/26Laboratorium przyszłości – długopisy 3D w edukacjiNabór otwarty  Wolne miejsca
K/27Tworzenie filmów w programie Movie MakerNabór otwarty  Wolne miejsca
K/28ABC podstaw Subiekta GT Nabór otwarty  Wolne miejsca10 
K/29ABC zaawansowanego Subiekta GT Nabór otwarty  Wolne miejsca10 
K/30Porozmawiajmy po polsku – edycja IIINabór otwarty  Wolne miejsca
K/31Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych w roku 2023 – egzamin maturalny z języka angielskiegoNabór otwarty  Wolne miejsca
K/32Program „Spójrz Inaczej” podstawą długofalowych działań wychowawczych i profilaktycznych dla dzieci i młodzieżyNabór zamknięty  Brak miejsc55 
M/1Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym - awans zawodowy Nabór otwarty  Wolne miejsca12 
M/2Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian. Stan prawa oświatowego na 01.09.2022 r.Nabór otwarty  Wolne miejsca12 
M/4W dobie umarłych autorytetów – ocalmy szacunek za sprawą nauczycielskiej poprawności językowej. Formalna korespondencja tradycyjna i korespondencja e-mailowaNabór otwarty  Wolne miejsca
M/5Aktywne metody nauczania rozwijające kreatywność i innowacyjność uczniaNabór otwarty  Wolne miejsca
M/6Wpływ nowoczesnych technologii na rozwój i funkcjonowanie dziecka. Problem uzależnienia dzieci od internetu/mediów społecznościowychNabór otwarty  Wolne miejsca
M/7Wspieranie rozwoju i zdolności dziecka, ucznia. Wzmacnianie uczniów mających trudności edukacyjneNabór otwarty  Wolne miejsca
M/8Depresja wśród dzieci i młodzieży we współczesnym świecie. Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieżyNabór otwarty  Wolne miejsca
M/9Między tekstami – streszczenie na egzaminie maturalnym z języka polskiegoNabór otwarty  Wolne miejsca
M/10Zmiany w egzaminie maturalnym z historii od 2023 r. Wspomaganie kształcenia w szkołach ponadpodstawowych w związku z nową formułą egzaminu maturalnego od roku 2023Nabór otwarty  Wolne miejsca
M/13Jak przygotować ucznia do egzaminu maturalnego z biologii? Matura 2023Nabór otwarty  Wolne miejsca
M/14Krótki przewodnik po edukacji klasycznejNabór otwarty  Wolne miejsca
R/1Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci, młodzieży i nauczycieli – wellbeing w szkoleNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/2Wychowawcza rola szkoły w oparciu o kanon wartości składający się z prawdy, dobra i pięknaNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/3Kompetencje kluczowe w praktyceNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/4Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/5Ceremoniał szkolnyNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/6Sytuacja kryzysowa – jak skutecznie przeciwdziałaćNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/7Efektywne wsparcie dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznegoNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/8Zachowania nietypowe – sposoby postępowania interwencyjnegoNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/9Podmiotowe relacje z uczniem fundamentem sukcesu wychowawczego. Budowanie strategii przeciwdziałania agresji w szkole Nabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/10Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Szkolna profilaktyka – wspieranie ucznia z depresjąNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/11Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle aktualnych rozwiązań prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/12Jak poprawić efektywność kształcenia? Budowanie współodpowiedzialności ucznia za wyniki kształceniaNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/13Współpraca z rodzicami dzieci przedszkolnych – ujęcie systemowe Nabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/14Jak współpracować z rodzicem ucznia w szkoleNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/15Jestem skutecznym i przyjaznym wychowawcą, wspomagającym wychowawczą rolę rodziny Nabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/16Jak pomagać uczniowi w osiąganiu życiowego sukcesu? Wychowanie ukierunkowane na budowanie odpowiedzialności i dojrzałościNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/17Nie bój się! Jak pokonać lęk krok po kroku. Chronimy zdrowie psychiczne dzieci i młodzieżyNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/18Rozpoznawanie symptomów u dzieci z autyzmem i zespołem AspergeraNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/19Lęki dziecięce wieku przedszkolnego. Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci w przedszkoluNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/20Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnymNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/21Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie podnoszenia jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniomNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/22Jak indywidualizować pracę z uczniem na lekcjach różnych przedmiotów – podnoszenie jakości kształcenia i wsparcia udzielanego dzieciom i uczniomNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/23Technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjach – rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnychNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/24Kreatywny nauczyciel – kreatywny uczeńNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/25Jak za pomocą empatycznych, pełnych szacunki i zrozumienia komunikatów skutecznie budować w dzieciach poczucie wartościNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/26„Nieśmiały to ten, który się za takiego uważa” – nieśmiałe dziecko w klasieNabór otwarty  Wolne miejsca Pobierz kartę zgłoszenia
R/27Prawa i obowiązki nauczyciela i wychowawcyNabór otwarty  Wolne miejsca  Pobierz kartę zgłoszenia
S/1Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmianNabór otwarty  Wolne miejsca12 
S/2Uczeń uzdolniony matematycznie w edukacji wczesnoszkolnej - przygotowanie uczniów do Międzynarodowego Konkursu Matematycznego KANGURNabór otwarty  914 
SE/3Nauczycielska informacja zwrotna jako najważniejszy element w procesie nauczania - uczenia się uczniówNabór otwarty  Wolne miejsca
SE/12Rola katechety w wychowaniuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/1Jak sobie radzić ze złością swoją i innych? – Trening Kontroli Złości Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/2PROKRASTYNACJA – metody jej zwalczaniaNabór otwarty  Wolne miejsca
W/3Wykorzystywanie elementów TUS do wspierania rozwoju kompetencji społecznych i radzenia sobie z problemami emocjonalnymi. Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieżyNabór otwarty  Wolne miejsca
W/4Stopień nauczyciela mianowanego w świetle aktualnych uregulowań prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/5Stopień nauczyciela dyplomowanego w świetle aktualnych uregulowań prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/6Mentoring w systemie awansu zawodowego nauczycieli, czyli status i zadania opiekuna stażuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/7Jak (na)uczyć efektywnie? O strategiach wspierających uczenie sięNabór otwarty  Wolne miejsca
W/8Cykl spotkań poświęcony zagadnieniom poprawności językowej: nonsensowne wielkie litery, nazwiskowe dylematy w polskiej przestrzeni językowej, znane i "lubiane" błędy językowe - precz!Nabór otwarty  Wolne miejsca12 
W/9Efektywne metody nauczania słownictwaNabór otwarty  Wolne miejsca10 
W/10Wielkanoc na lekcji języka angielskiego Nabór otwarty  Wolne miejsca10 
W/11Edukacja wyprzedzająca na zajęciach z języka angielskiego Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/12Efektywna lekcja języka obcego. Planowanie i organizacja lekcjiNabór otwarty  Wolne miejsca10 
W/13Zastosowanie storytellingu na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowejNabór otwarty  Wolne miejsca
W/14Decoupage dla najmłodszych Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/15Żarty rysunkowe Pawła Jarońskiego na lekcjach języka polskiego. Kształtowanie postaw ukierunkowanych na prawdę, dobro i pięknoNabór otwarty  Wolne miejsca
W/16Zwinny jak Kot, silny jak Lew. Rozwijamy ogólną sprawność dzieciNabór otwarty  Wolne miejsca
W/17Innowacyjne lekcje w technikum logistycznym i spedycyjnym – wdrażanie Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/18Gry planszowe w nauczaniuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/19Zastosowanie metody projektu w edukacji wczesnoszkolnejNabór otwarty  Wolne miejsca
W/20Doświadczenia w nauczaniu przedmiotów przyrodniczychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/21Zdobywanie odznak krajoznawczych podczas wycieczek jako element edukacji patriotycznej, nauczania historii oraz poznawania polskiej kulturyNabór otwarty  Wolne miejsca
W/22Mała Akademia Nauki Ukrainy jako forma wprowadzania uczniów szkół ponadpodstawowych do pracy naukowo-badawczejNabór otwarty  Wolne miejsca
W/23Wspomaganie wychowawczej roli rodziny – program „Szkoła dla rodziców i wychowawcówNabór otwarty  Wolne miejsca40 
W/27Jak budować poczucie własnej wartości dziecka? Trening budowania pozytywnej samoocenyNabór otwarty  Wolne miejsca
W/28„Skrzynka z narzędziami”, czyli różne sposoby na trudne zachowania dzieckaNabór otwarty  Wolne miejsca
W/29Ćwiczenia uważności oraz joga jako techniki wspomagające pracę nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca
W/30Lęki dziecięce wieku przedszkolnego. Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci w przedszkoluNabór otwarty  Wolne miejsca
W/31Trudne zachowania dzieci przedszkolnych – strategie działania Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/32Przedszkolak w erze pandemiiNabór otwarty  Wolne miejsca
W/32Mutyzm wybiórczy u dziecka w wieku przedszkolnymNabór otwarty  Wolne miejsca
W/33Niejadek w przedszkoluNabór otwarty  Wolne miejsca
W/34Współpraca z rodzicami dzieci przedszkolnych – ujęcie systemowe Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/35Zajęcia rozwijające inteligencję emocjonalną dzieci przedszkolnych – praktyczny warsztat dla nauczycieliNabór otwarty  Wolne miejsca
W/36Mindfulness – trening uważności w pracy z dziećmiNabór otwarty  Wolne miejsca
W/37Ostatnia rozmowa z absolwentem, czyli jak przygotować absolwentów klas programowo najwyższych do dalszych wyborów edukacyjnych i zawodowychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/38Ozoboty i nie tylko… – kodowanie przez zabawęNabór otwarty  Wolne miejsca
W/39Jak przygotować cyfrowe kolekcje/lekcje w WakeletNabór otwarty  Wolne miejsca
W/40Sposób na zarządzanie klasąNabór otwarty  Wolne miejsca
W/41Arkusz kalkulacyjny narzędziem pracownika oświatyNabór otwarty  Wolne miejsca
W/42GeoGebra na lekcji matematykiNabór otwarty  Wolne miejsca
W/43Aplikacje przydatne w szkole i życiu codziennymNabór otwarty  Wolne miejsca
W/44Wprowadzamy dzieci w świat kodowania za pomocą GeniBotaNabór otwarty  Wolne miejsca
W/45Podstawy programowania w JavieNabór otwarty  Wolne miejsca
W/46Metoda projektu z wykorzystaniem Internetu – metoda WebQuestuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/47Narzędzia do weryfikacji informacjiNabór otwarty  Wolne miejsca
W/48Drukarka 3D na zajęciach w szkole – wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/49Wykorzystanie darmowych aplikacji do tworzenia prostych filmów edukacyjnychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/50Escape room, tworzymy cyfrowy pokój zagadek w Genial.lyNabór otwarty  Wolne miejsca
W/51Jak projektować w aplikacji Canva? Canva od A do Z Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/52Magiczny Dywan – pomoc dydaktycznaNabór otwarty  Wolne miejsca
W/53Grywalizacja cyfrowa w nauczaniuNabór otwarty  Wolne miejsca
W/54Jak nauczać arkusza kalkulacyjnego – praktyczne rozwiązaniaNabór otwarty  Wolne miejsca
W/55Jak praktycznie uczyć marketinguNabór otwarty  Wolne miejsca
W/57Jak przygotować ucznia do egzaminu maturalnego z języka polskiego? Matura 2023Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/58Rozwiązywanie zadań maturalnych pod arkuszem kalkulacyjnym lub w języku programowaniaNabór otwarty  Wolne miejsca
W/60Praca w klasie maturalnej – matematyka MATURA 2023Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/61Egzamin maturalny z matematyki w formule 2023Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/62Egzamin maturalny z geografii w formule 2023Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/63Egzamin ósmoklasisty z matematyki 2023Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/64Dziedzictwo cywilizacyjne Europy – jak samodzielnie przygotować gry do stolików eksperckichNabór otwarty  Wolne miejsca
W/65Prawa autorskie w pracy nauczyciela oraz bezpieczeństwo podczas pracy zdalnej – krytyczne podejścia do treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/66Montaż filmów edukacyjnych nagranych z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”Nabór otwarty  Wolne miejsca
W/67„Laboratoria przyszłości” – budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/68Warsztatownia – rozwijanie kompetencji kluczowychNabór otwarty  Wolne miejsca
W/70Autyzm RelacyjnieNabór zamknięty  Brak miejsc
W/71Ster na integracjęNabór otwarty  Wolne miejsca
W/72Most generacyjny w socjosieciNabór otwarty  Wolne miejsca
W/73„Ballady i romanse” Adama Mickiewicza – seminarium lekturoweNabór otwarty  Wolne miejsca
W/74Posłani w pokoju ChrystusaNabór zamknięty  Brak miejsc20 
WB/1Prawo oświatowe w praktyce szkolnej. Poradnik dla nauczyciela ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanegoNabór otwarty  Wolne miejsca
WB/2Prawo oświatowe w praktyce szkolnej. Poradnik dla nauczyciela mianowanegoNabór otwarty  Wolne miejsca
WB/3„Trudne tematy” na zajęciach wychowania do życia w rodzinie. Rola wychowania do życia w rodzinie we wspomaganiu wychowawczej roli rodzinyNabór otwarty  Wolne miejsca
WB/4Odpowiedzialność karna nieletnich, nie tylko w kontekście zaburzeń behawioralnych – praktyczne wskazówki dla nauczycieli w pracy z uczniem sprawiającym problemy wychowawczeNabór otwarty  Wolne miejsca
WB/5Język łaciński jako podstawa dziedzictwa cywilizacyjnego EuropyNabór otwarty  Wolne miejsca
WB/6Kanon – kluczem do budowania tożsamości kulturowej uczniówNabór otwarty  Wolne miejsca