Informacja o ochronie Państwa danych osobowych. Prosimy się zapoznać TUTAJ

Nadchodzące szkolenia


SymbolNazwaTerminy KierownikForma doskonalenia NabórRejestracjaSzczegóły

Aktualna oferta szkoleniowa


SymbolNazwaNabórLiczba wolnych miejsc GodzinRejestracjaPodgląd
3F/1Spójność i ciągłość nauczania przedmiotów przyrodniczych w świetle podstawy programowej Nabór otwarty  Wolne miejsca
3F/2Kodowanie offline w biblioteceNabór otwarty  Wolne miejsca
3F/3„Szkoła w chmurze – współpraca bez granic” – online i offlineNabór otwarty  Wolne miejsca
3F/4XX Konińskie Spotkania Edukacyjne (KSE) Nabór zamknięty  Brak miejsc
3K/1Kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieżyNabór otwarty  Wolne miejsca36 
3K/2Kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dzieci młodzieżyNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/3Kurs dla kandydatów na kierowników wycieczek szkolnych i obozów wędrownychNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/4Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle nowych rozwiązań prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/5Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu, szkole – realizacja zaleceń zawartych w opiniach i orzeczeniach wydawanych przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną (wdrażanie nowej podstawy programowej)Nabór otwarty  Wolne miejsca
3K/6Uczeń z trudnościami z koncentracją uwagi (wdrażanie nowej podstawy programowej)Nabór otwarty  Wolne miejsca
3K/7Rozwiązywanie konfliktów szkoleNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/8Program wychowawczo-profilaktyczny szkoły i placówki – ewaluacja i modyfikacjaNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/13Program promocji zdrowia i profilaktyki uniwersalnej „Apteczka pierwszej pomocy emocjonalnej”Nabór otwarty  Wolne miejsca14 
3K/14Terapia tańcemNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/18Jak motywować uczniów do nauki (wdrażanie nowej podstawy programowej)Nabór otwarty  Wolne miejsca
3K/20Jak planować własną pracę – młody nauczyciel na starcieNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/21„Metodnik nauczyciela” – typowe i nietypowe pomoce i metody wspierające proces uczenia się uczniów w klasieNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/22Jak rozmawiać skutecznie z rodzicami trudnymi/roszczeniowymi Nabór otwarty  Wolne miejsca15 
3K/23Indywidualizacja nauczania – tworzenie warunków do psychologiczno-pedagogicznego wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (wdrażanie nowej podstawy programowej)Nabór otwarty  Wolne miejsca
3K/26Podstawy prawa autorskiego Nabór otwarty  Wolne miejsca
3K/27Zagrożenia prywatności nauczyciela i ucznia w społeczeństwie informacyjnymNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/28Bezpieczeństwo korzystania z InternetuNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/29Legalne źródła kultury w sieciNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/31Tworzenie grafiki wektorowej w programie Corel Draw – kurs podstawowyNabór otwarty  Wolne miejsca30 
3K/32Szachy w edukacjiNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/34Myślenie wizualne (sketchnoting) w praktyce szkolnejNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/35WolontariatNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/36Ergonomia w pracy nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/37Joga kreatywna dla dzieciNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/38Uczeń migrujący w polskiej szkoleNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/39Mały programista – jak bawić się w programowanie na zajęciach kształcenia zintegrowanegoNabór otwarty  Wolne miejsca15 
3K/46Metodnik polonisty – sposoby na czytanie, pisanie i mówienie na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowejNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/47Język angielski dla nauczycieliNabór otwarty  Wolne miejsca25 
3K/48Na herbatce u Królowej – elementy kulturoznawcze na lekcji języka angielskiego Nabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/49Gramatyka – łatwo, miło i przyjemnieNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/50Klasa uczy (klasa jako trzeci pedagog). Kształtowanie przestrzeni lekcyjnej na języku obcymNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/51Zastosowanie nowoczesnych technologii na lekcji języka obcegoNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/52Dzieci i młodzież uczą się inaczej – metody aktywizujące w nauczaniu języka obcegoNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/53Pamięć o Holokauście w perspektywie szkolnej i pozaszkolnejNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/54Konin – miasto na styku granic państw i wyznańNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/55Poznaj olędra swego – historia osadnictwa olęderskiego w regionie konińskimNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/59Ocenianie wspierające rozwój uczniów w świetle nowej podstawy programowej Nabór otwarty  Wolne miejsca15 
3K/60Praca z uczniem uzdolnionym przyrodniczoNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/61Wycieczka jako sposób na efektywną realizację treści kształcenia przyrody, biologii w świetle nowej podstawy programowejNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/62Programowanie w „tekstowym” środowisku programistycznymNabór otwarty  Wolne miejsca10 
3K/63Programowanie w Scratch – kontynuacjaNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/64Programowanie z Baltie – kontynuacjaNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/65Nauczanie programowania w szkole podstawowejNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/67Tworzenie filmów w programie Movie MakerNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/71Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych na lekcjach wychowania fizycznegoNabór otwarty  Wolne miejsca12 
3K/79Formy i metody pracy z uczniami w obszarze finansówNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/80Zawodowe drogowskazyNabór otwarty  Wolne miejsca
3K/81Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole – krok po kroku Nabór otwarty  Wolne miejsca
3K/82Zasoby multimedialne doradcy zawodowego Nabór otwarty  Wolne miejsca
3M/56Jak prowadzić kronikę szkolną, aby była cennym źródłem informacjiNabór otwarty  Wolne miejsca
3M/57„Szacun dla flagi” – polskie symbole narodowe w przestrzeni szkolnejNabór otwarty  Wolne miejsca
3M/58Szkoła wolna od uprzedzeńNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/1Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/2Kształtowanie wartości i postaw wśród uczniów w świetle preambuły nowej podstawy programowejNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/3Efektywna i skuteczna lekcja w praktyceNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/4Sposoby motywowania uczniów do nauki Nabór otwarty  Wolne miejsca
3R/5Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu, szkole – realizacja zaleceń zawartych w opiniach i orzeczeniach wydawanych przez poradnię psychologiczno-pedagogicznąNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/6„Trudne zachowanie” dziecka przedszkolnegoNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/7Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie podnoszenia efektywności nauczania z uwzględnieniem zaleceń nowej podstawy programowej Nabór otwarty  Wolne miejsca
3R/8Jak pomagać dzieciom w nauceNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/9Jak indywidualizować pracę z uczniem na lekcjach różnych przedmiotów (z uwzględnieniem zaleceń nowej podstawy programowej)Nabór otwarty  Wolne miejsca
3R/10Technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjach (z uwzględnieniem zaleceń nowej podstawy programowej)Nabór otwarty  Wolne miejsca
3R/11Budowanie klimatu bezpieczeństwa we współczesnej szkoleNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/12Interwencja profilaktyczna w szkole - system oddziaływań wobec uczniaNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/13Budowanie przyjaznego środowiska szkolnegoNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/14Diagnoza zagrożeń w celu zapobiegania narkomaniiNabór otwarty  Wolne miejsca
3R/15Zagrożenie prywatności nauczyciela i ucznia w społeczeństwie informacyjnymNabór otwarty  Wolne miejsca
3S/1Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmianNabór otwarty  Wolne miejsca
3S/2Praca wychowawcza w szkoleNabór otwarty  Wolne miejsca 
3S/3Edukacja polonistyczna w kontekście kompetencji kluczowych i innowacji pedagogicznychNabór otwarty  Wolne miejsca 
3S/4Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów przyrodniczychNabór otwarty  Wolne miejsca 
3S/5Nowa podstawa programowa wychowania fizycznego – nowe technologie informacyjneNabór otwarty  Wolne miejsca 
3S/6Biblioteka w zreformowanej szkole Nabór otwarty  Wolne miejsca 
3S/7# książka – media społecznościowe a promocja czytaniaNabór otwarty  Wolne miejsca 
3S/8Nauczyciel bibliotekarz w nowej przestrzeni edukacyjnejNabór otwarty  Wolne miejsca 
3S/9Nowoczesna biblioteka szkolna Nabór otwarty  Wolne miejsca 
3W/9Minimediacje – odpowiedzialność i kreatywność po stronie dzieciNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/10Wybrane elementy Treningu Zastępowania AgresjiNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/11Skuteczne sposoby radzenia sobie z manipulacjąNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/12Zaburzenia zachowania u ucznia jako przejaw nieprawidłowego rozwoju osobowościNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/15Od nauczyciela kontraktowego do nauczyciela mianowanego: kluczowe ogniwo w rozwoju zawodowym pracowników oświaty (w świetle aktualnych uregulowań prawnych)Nabór otwarty  Wolne miejsca
3W/16Od nauczyciela mianowanego do nauczyciela dyplomowanego: etap mistrzostwa zawodowego w rozwoju zawodowym pracowników oświaty (w świetle aktualnych uregulowań prawnych)Nabór otwarty  Wolne miejsca
3W/17Mentoring w systemie awansu zawodowego nauczycieli, czyli status i zadania opiekuna stażuNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/19Projekt edukacyjny w praktyce szkolnej z uwzględnieniem założeń nowej podstawy programowej Nabór otwarty  Wolne miejsca
3W/24Wpływ motywacji na podejmowanie decyzji zawodowych i podejście do wymagań szkolnychNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/25Budowanie odpowiedzialności ucznia za uczenie sięNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/30Wykorzystanie platform edukacyjnych w praktyce szkolnej na przykładzie systemu MoodleNabór otwarty  Wolne miejsca16 
3W/33Sztuka Opowiadania "Tworzenie Słowem"Nabór otwarty  Wolne miejsca
3W/40Mapy pamięci w procesie uczenia się Nabór otwarty  Wolne miejsca
3W/41Zabawy twórcze dla małych i dużych przedszkolaków Nabór otwarty  Wolne miejsca12 
3W/42Zabawy a ćwiczenia fizyczne w przedszkolu Nabór otwarty  Wolne miejsca
3W/43Rozwój kompetencji językowych ucznia na lekcjach języka polskiego w szkole ponadpodstawowej. Wdrażanie nowej podstawy programowejNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/44Tutoring w pracy nauczyciela języka polskiegoNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/45Nowatorskie inicjatywy polonistów w świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnychNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/66Wykorzystanie systemu zarządzania treścią (CMS) do publikowania materiałów edukacyjnych na stronach internetowychNabór otwarty  Wolne miejsca12 
3W/68StoryJumper w pracy nauczycielaNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/69Formularze w HTMLNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/70Stylizowanie strony przy pomocy CSSNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/72Ćwiczenia z piłką fitnessNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/73Ćwiczenia rozciągające na lekcji wychowania fizycznegoNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/74Ćwiczenia wzmacniające z taśmą thera-band – bezpieczna i ciekawa forma ćwiczeń dla najmłodszychNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/75Ćwiczednia i zabawy ruchowe z Nabór otwarty  Wolne miejsca
3W/76Decoupage dla najmłodszych – warsztatyNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/77Konstruowanie szkolnego planu i programu nauczania w nowej szkole zawodowej, KKZ i KUZNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/78Przygotowanie uczniów do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technika ekonomisty – kwalifikacja A35Nabór otwarty  Wolne miejsca
3W/83Pedagogika zabawy w pracy z książkąNabór otwarty  Wolne miejsca
3W/84Jak uporządkować notatnikowy chaos – OneNote (kurs podstawowy)Nabór otwarty  Wolne miejsca
G/20Edukacja włączająca oraz praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowania środowiskowe i ich wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole - PIŁA - Grupa INabór zamknięty  Brak miejsc
G/20Edukacja włączająca oraz praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowania środowiskowe i ich wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole - Leszno - Grupa IINabór zamknięty  Brak miejsc
G/20Edukacja włączająca oraz praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowania środowiskowe i ich wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole - POZNAŃ - Grupa IIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/20Edukacja włączająca oraz praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowania środowiskowe i ich wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole - POZNAŃ - Grupa IVNabór zamknięty  Brak miejsc
G/20Edukacja włączająca oraz praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowania środowiskowe i ich wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole - POZNAŃ - Grupa VNabór zamknięty  Brak miejsc
G/20Edukacja włączająca oraz praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowania środowiskowe i ich wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole - POZNAŃ - Grupa VINabór zamknięty  Brak miejsc
G/20Edukacja włączająca oraz praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowania środowiskowe i ich wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole - KONIN - Grupa VIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/20Edukacja włączająca oraz praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowania środowiskowe i ich wpływ na funkcjonowanie ucznia w szkole - KALISZ - Grupa VIIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/36Kształcenie przedmiotów przyrodniczych w realizacji nowej podstawy programowej. Doświadczenia, eksperymenty, metody badawcze oraz zajęcia terenowe, jako sposoby rozwijania zainteresowań uczniów - POZNAŃ- Grupa INabór zamknięty  Brak miejsc
G/36Kształcenie przedmiotów przyrodniczych w realizacji nowej podstawy programowej. Doświadczenia, eksperymenty, metody badawcze oraz zajęcia terenowe, jako sposoby rozwijania zainteresowań uczniów - KALISZ - Grupa IINabór zamknięty  Brak miejsc
G/36Kształcenie przedmiotów przyrodniczych w realizacji nowej podstawy programowej. Doświadczenia, eksperymenty, metody badawcze oraz zajęcia terenowe, jako sposoby rozwijania zainteresowań uczniów - PIŁA - Grupa IIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/36Kształcenie przedmiotów przyrodniczych w realizacji nowej podstawy programowej. Doświadczenia, eksperymenty, metody badawcze oraz zajęcia terenowe, jako sposoby rozwijania zainteresowań uczniów - LESZNO - Grupa IVNabór zamknięty  Brak miejsc
G/36Kształcenie przedmiotów przyrodniczych w realizacji nowej podstawy programowej. Doświadczenia, eksperymenty, metody badawcze oraz zajęcia terenowe, jako sposoby rozwijania zainteresowań uczniów - KONIN - Grupa VNabór zamknięty  Brak miejsc
G/37Jestem świadomym nauczycielem – konstruowanie własnych programów nauczania w świetle podstawy programowej i metodyki pracy. Nowatorstwo, innowacje w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych - POZNAŃ - Grupa INabór zamknięty  Brak miejsc
G/37Jestem świadomym nauczycielem – konstruowanie własnych programów nauczania w świetle podstawy programowej i metodyki pracy. Nowatorstwo, innowacje w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych - POZNAŃ - Grupa IINabór zamknięty  Brak miejsc
G/37Jestem świadomym nauczycielem – konstruowanie własnych programów nauczania w świetle podstawy programowej i metodyki pracy. Nowatorstwo, innowacje w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych - KALISZ - Grupa IIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/37Jestem świadomym nauczycielem – konstruowanie własnych programów nauczania w świetle podstawy programowej i metodyki pracy. Nowatorstwo, innowacje w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych - KALISZ - Grupa IVNabór zamknięty  Brak miejsc
G/37Jestem świadomym nauczycielem – konstruowanie własnych programów nauczania w świetle podstawy programowej i metodyki pracy. Nowatorstwo, innowacje w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych - PIŁA - Grupa VNabór zamknięty  Brak miejsc
G/37Jestem świadomym nauczycielem – konstruowanie własnych programów nauczania w świetle podstawy programowej i metodyki pracy. Nowatorstwo, innowacje w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych - LESZNO - Grupa VINabór zamknięty  Brak miejsc
G/37Jestem świadomym nauczycielem – konstruowanie własnych programów nauczania w świetle podstawy programowej i metodyki pracy. Nowatorstwo, innowacje w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych - KONIN - Grupa VIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/37Jestem świadomym nauczycielem – konstruowanie własnych programów nauczania w świetle podstawy programowej i metodyki pracy. Nowatorstwo, innowacje w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych - Konin - Grupa VIIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/45Kształtowanie postaw patriotycznych uczniów i umiejętności współpracy w zespole w kontekście rocznic, świąt narodowych, w tym obchodów 100.rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę - LESZNO - Grupa INabór zamknięty  Brak miejsc
G/45Kształtowanie postaw patriotycznych uczniów i umiejętności współpracy w zespole w kontekście rocznic, świąt narodowych, w tym obchodów 100.rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę - KONIN- Grupa IINabór zamknięty  Brak miejsc
G/45Kształtowanie postaw patriotycznych uczniów i umiejętności współpracy w zespole w kontekście rocznic, świąt narodowych, w tym obchodów 100.rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę - KALISZ- Grupa IIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/45Kształtowanie postaw patriotycznych uczniów i umiejętności współpracy w zespole w kontekście rocznic, świąt narodowych, w tym obchodów 100.rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę - PIŁA- Grupa IVNabór zamknięty  Brak miejsc
G/45Kształtowanie postaw patriotycznych uczniów i umiejętności współpracy w zespole w kontekście rocznic, świąt narodowych, w tym obchodów 100.rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę - POZNAŃ - Grupa VNabór zamknięty  Brak miejsc
G/45Kształtowanie postaw patriotycznych uczniów i umiejętności współpracy w zespole w kontekście rocznic, świąt narodowych, w tym obchodów 100.rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę - POZNAŃ - Grupa VINabór zamknięty  Brak miejsc
G/45Kształtowanie postaw patriotycznych uczniów i umiejętności współpracy w zespole w kontekście rocznic, świąt narodowych, w tym obchodów 100.rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę - POZNAŃ - Grupa VIINabór zamknięty  Brak miejsc
G/45Kształtowanie postaw patriotycznych uczniów i umiejętności współpracy w zespole w kontekście rocznic, świąt narodowych, w tym obchodów 100.rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę - POZNAŃ - Grupa VIIINabór zamknięty  Brak miejsc
SE /3-4Jeden obraz powie więcej niż tysiąc słów. Praca z plakatem edukacyjnym na lekcji języka obcego.Nabór zamknięty  Brak miejsc
SE/1Realizacja podstawy programowej w szkole podstawowej a egzamin ósmoklasistyNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/2Język polski w szkole pondgimnazjalnej, pondpodstwowej wobec zmianNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/5Warsztat pracy nauczyciela w świetle nowej podstawy programowejNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/6Muzeum jako instytucja wspierająca edukację historyczną i patriotycznąNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/7Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie realizacji nowej podstawy programowejNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/8Ewaluacja podstawy programowej w świetle planowania dalszej pracyNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/9Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie nowej podstawy programowejNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/10Pedagogika praktyki pedagogicznej w animacji podstawy programowej muzykiNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/11Lapbook czyli jak sprawić żeby uczenie było łatwiejszeNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/12Arsenał środków do nauki programowaniaNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/13Warsztat pracy nauczyciela w świetle nowej podstawy programowej (chemia)Nabór zamknięty  Brak miejsc
SE/15Nauka programowania w edukacji wczesnoszkolnejNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/16Metody i formy pracy w przedszkolu i oddziałach przedszkolnych w świetle nowej podstawy programowej wychowania przedszkolnegoNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/17Kształcenie w technikum i branżowej szkole I stopnia w świetle zmian w edukacji i wobec oczekiwań rynku pracyNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/18Dobre praktyki i przykładowe rozwiązania w realizacji zajęć doradztwa zawodowegoNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/19Pasja a motywacjaNabór zamknięty  Brak miejsc
SE/20Kodowanie offline w biblioteceNabór zamknięty  Brak miejsc