Informacja o ochronie Państwa danych osobowych. Prosimy się zapoznać TUTAJ
Nadchodzące szkolenia
Symbol | Nazwa | Terminy | Kierownik | Forma doskonalenia | Nabór | Rejestracja | Szczegóły |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KEZ/32 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych na egzaminie maturalnym z języka niemieckiego w 2021 roku | 03-03-2021 (15:00 - 18:00) 04-03-2021 (16:00 - 17:30) | Hossa Marta | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
M/8 | Krótka historia praw kobiet. Polki, o których warto pamiętać. | 08-03-2021 (15:30 - 18:30) | Olesiak Aldona | seminarium | Nabór otwarty | ||
M/9 | Ocena pracy dyrektora przedszkola, szkoły oraz placówki w świetle aktualnych przepisów prawa | 10-03-2021 (09:00 - 12:15) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | seminarium | Nabór otwarty | ||
K/40 | Wademekum wychowawcy klasy | 24-03-2021 (15:30 - 18:30) 25-03-2021 (15:30 - 18:30) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
K/9 | Aktualna sytuacja na rynku pracy – co się zmieni? | 24-03-2021 (15:30 - 18:30) | Wrzesińska Dorota | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
K/3 | Przepisy na kreatywne lekcje języka polskiego | 15-04-2021 (15:30 - 18:30) | Czaplicka-Wojtas Aleksandra | kurs doskonalący | Nabór otwarty | ||
W/29 | Terapia tańcem | 17-04-2021 (09:30 - 16:15) | Hudańska Iwona | warsztaty metodyczne | Nabór otwarty |
Aktualna oferta szkoleniowa
Symbol | Nazwa | Nabór | Liczba wolnych miejsc | Godzin | Rejestracja | Podgląd |
---|---|---|---|---|---|---|
K/1 | Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
K/2 | Typowe i nietypowe sposoby na lektury szkolne i doskonalenie redagowania form wypowiedzi w klasach 4–8 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
K/3 | Przepisy na kreatywne lekcje języka polskiego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 7 | ||
K/9 | Aktualna sytuacja na rynku pracy – co się zmieni? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
K/10 | Programowanie z robotem | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 15 | ||
K/18 | Korzystanie online z pakietu biurowego Google | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/21 | Wspieranie rodziców dziecka objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
K/23 | Wprowadzenie do alternatywnych i wspomagających metod komunikacji (AAC) | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
K/24 | Zasady, konsekwencja, dobra organizacja szansą na eliminowanie niepożądanych zachowań wśród uczniów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/25 | Razem z rodzicami… o dobrej współpracy na rzecz dziecka | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/28 | Kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 36 | ||
K/29 | Kurs dla kandydatów na kierowników wycieczek szkolnych i obozów wędrownych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
K/30 | Kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dzieci i młodzieży | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
K/31 | Szkolenie podstawowe w ramach Metody Krakowskiej - Terapia Neurobiologiczna | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 20 | ||
K/32 | Szkolenie w ramach Metody Krakowskiej - usprawnianie motoryki małej z elementami terapii ręki | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 15 | ||
K/33 | TIK w nauczaniu języków obcych - poziom podstawowy - kurs on-line | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
K/34 | TIK w nauczaniu języków obcych - poziom średniozaawansowany- kurs on-line | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
K/35 | TIK w nauczaniu języków obcych - poziom zaawansowany – kurs on-line | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
K/37 | Projekt edukacyjny najlepszą inwestycją w nauczanie języka obcego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
K/38 | Źródła i inspiracje do pracy na lekcjach języka hiszpańskiego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
K/39 | Bezpłatne programy Inkscape i Gimp w praktyce szkolnej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/40 | Wademekum wychowawcy klasy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
K/41 | Autyzm – objawy, rodzaje i metody terapii | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 16 | ||
K/43 | O sztuce asertywności, czyli jak budować pozytywne relacje z innymi | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/44 | Neurodydaktyczna perspektywa rozumienia procesu uczenia się i nauczania | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
K/45 | Neurodydaktyka i inne paradygmaty dydaktyki | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
K/46 | Pierwsza pomoc | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 12 | ||
K/47 | Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 30 | ||
K/48 | Wstęp do integracji sensorycznej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
KEZ/33 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych na egzaminie maturalnym z chemii w roku 2021 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
KW/1 | Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych jako cel pracy wychowawczej nauczycieli | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
L/1 | Język niemiecki – korelacja międzyprzedmiotowa (lekcja otwarta) | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 1 | ||
L/2 | Język hiszpański – konwersacja (lekcja otwarta) | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 1 | ||
M/1 | Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym. Kwalifikacje nauczycieli w roku szkolnym 2020/2021 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
M/2 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 4 | ||
M/5 | Rola dyrektora szkoły w kontroli i procesie egzekucji rocznego obowiązku przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
M/6 | Dyrektor na starcie. Funkcjonowanie młodego dyrektora przedszkola, szkoły, placówki oświatowej w aktualnym kontekście prawnym | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
M/7 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
M/8 | Krótka historia praw kobiet. Polki, o których warto pamiętać. | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
M/9 | Ocena pracy dyrektora przedszkola, szkoły oraz placówki w świetle aktualnych przepisów prawa | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
R/5 | Technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjach | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/6 | Innowacje i eksperymenty pedagogicznew świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/7 | Motywowanie uczniów do nauki z uwzględnieniem samodzielności, kreatywności i innowacyjności | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/9 | Jak indywidualizować pracę z uczniem na lekcjach różnych przedmiotów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/11 | Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle aktualnych rozwiązań prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/12 | Praktyczne aspekty współpracy z rodzicami – konstruktywny dialog | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/13 | Wychowawcze zadania szkoły – wspomaganie rozwoju społecznego i moralnego dziecka | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/14 | Jak efektywnie zarządzać relacjami? Warunki efektywnej komunikacji interpersonalnej w szkole | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/17 | Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych jako cel pracy wychowawczej nauczycieli | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/18 | Wychowanie do tolerancji | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/19 | Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Szkolna interwencja profilaktyczna wobec uczniów sięgających po substancje psychoaktywne | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/21 | Skuteczna profilaktyka – wspieranie ucznia z depresją | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/22 | Sposoby interwencji w przypadku niestandardowych zachowań uczniów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/23 | Warsztat pracy nauczyciela w aspekcie podnoszenia efektywności nauczania | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/25 | Tablica interaktywna w pracy z dziećmi przedszkolnymi. Programy edukacyjne | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/33 | Stosujemy techniki arteterapeutyczne wspierające rozwój ucznia | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
R/34 | Budowanie odpowiedzialności ucznia za uczenie się | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | Pobierz kartę zgłoszenia | |
S/1 | Klub Dyrektora – dyrektor liderem zmian | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 16 | ||
S/4 | Nowatorskie inicjatywy polonistów w świetle nowej podstawy programowej i innych aktów prawnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 9 | ||
SE/2 | Jak skutecznie realizować założenia nowej podstawy programowej? Twórcze lekcje języka polskiego - teksty niekanoniczne w szkole ponadpodstawowej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
SE/8 | Nowe wyzwania w nauczaniu biologii i geografii w roku szkolnym 2020/2021 | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/2 | Zabawy przygotowujące dzieci do nauki pisania liter – metoda dobrego startu | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/3 | Zwinny jak Kot, silny jak Lew. Rozwijamy ogólną sprawność dzieci | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 4 | ||
W/5 | Decoupage dla najmłodszych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/6 | Zabawy i ćwiczenia z piłkami – wprowadzenie do koszykówki | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/8 | Retoryka na lekcjach języka polskiego. Efektywne przygotowanie ucznia do egzaminu maturalnego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
W/11 | Umiejętności dla przyszłości | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/13 | TIK na zajęciach edukacji wczesnoszkolnej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 15 | ||
W/14 | Programowanie w języku Python | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/21 | Nagrywanie materiałów edukacyjnych w programie ActivePresenter | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/25 | Jak uczyć weryfikowania informacji w Internecie? | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/28 | Efektywne wsparcie dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 10 | ||
W/35 | Od nauczyciela kontraktowego do nauczyciela mianowanego: kluczowe ogniwo w rozwoju zawodowym pracowników oświaty (w świetle aktualnych uregulowań prawnych) | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/37 | „Pusta kartka” – metody pracy z uczniami mającymi trudności w pisaniu wypracowań | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/38 | Formy wypowiedzi pisemnej w klasach VII i VIII szkoły podstawowej | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/39 | Odwrócona lekcja języka obcego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/41 | Edukacja wyprzedzająca na zajęciach z języka angielskiego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/42 | Śmiech to zdrowie, czyli lekcja języka niemieckiego z humorem | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/43 | Fonetyka na wesoło na lekcjach języka niemieckiego – na przykładzie wybranych problemów | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/44 | Zajęcia czytelnicze wspomagane storytellingiem | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/45 | Strony internetowe i blogi czytelnicze | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/46 | Ćwiczenia uważności oraz joga jako techniki wspomagające pracę nauczyciela | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 6 | ||
W/48 | Jak korzystać z Dysku Google | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/49 | Korzystanie z Chmury Google | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/50 | Urok konstrukcji geometrycznych z programem GeoGebra | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/51 | Programowanie w Javie | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 5 | ||
W/52 | Tworzenie filmów w programie Movie Maker | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 3 | ||
W/53 | Magiczny dywan – pomoc dydaktyczna | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/55 | Kreatywnie i aktywnie – o twórczych sposobach pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcji języka obcego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 4 | ||
W/56 | Specjalne potrzeby edukacyjne na zajęciach języka angielskiego | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/57 | Zaburzenia zachowania u ucznia jako przejaw nieprawidłowego rozwoju osobowości | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/58 | Praca diagnostyczno-terapeutyczna z młodzieżą zagrożoną uzależnieniami bądź uzależnioną od środków psychoaktywnych | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 2 | ||
W/59 | Jak sobie radzić ze złością swoją i innych – Trening Kontroli Złości | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
W/60 | Jak być dobrym wychowawcą i skutecznie pracować z grupą | Nabór otwarty | Wolne miejsca | 8 | ||
WB/2 | Praca pod bezpłatnym wideokomunikatorem Google Meet | Nabór zamknięty | Brak miejsc | 3 |